HEINEKEN Romania a anuntat o cresterea cifrei de afaceri cu 13,2% in 2012 fata de 2011, ajungand la 1.185 milioane RON in timp ce volumul vanzarilor a avut o crestere cu peste 5%, rezultate pozitive inregistrand marcile companiei: Heineken, Ciuc, Bucegi cu o crestere procentuala de doua cifre a volumului vandut.
„Pentru HEINEKEN Romania, 2012 a fost inca un an cu realizari importante. Cifra de afaceri neta a companiei a atins 1.185 milioane RON in 2012 – o crestere consistenta, cu 13,2% fața de 2011 – fiind generata de majorarea cu peste 5% a volumului de vanzari. Rezultatele confirma pozitia noastra de lider de piata, atat in termeni de volum, cat si de valoare. Marcile naționale cheie, Ciuc Premium, Bucegi, precum si marca globala Heineken®, au inregistrat cresteri procentuale de doua cifre – atat in volum, cat si in valoare. Performanța puternica si continua valideaza strategia noastra, care a atras dupa sine o dezvoltare sustenabila a companiei.”, a declarat Onno Rombouts, managing director Heineken Romania.
In 2012, HEINEKEN Romania a continuat sa isi concentreze acțiunile in sfera sustenabilitații si a progresat in toate ariile agendei de sustenabilitate ‚Brewing a Better Future’: de la procesul de productie al berii, unde a redus consumul specific de energie termica cu aproximativ 11% si consumul specific de electricitate cu 4%, pana la rutele de distribuție, care au devenit mai eficiente, iar numarul de kilometri/hectolitru bere a scazut cu aproape 3%.
“Suntem increzatori ca, si in 2013, strategia pe termen lung pe care o urmam va continua sa sustina progresul operatiunilor companiei si cresterea cifrei noastre de afaceri.” a mentionat Onno Rombouts.