Fostul birou al lui Dinu Patriciu arata complet diferit. Au disparut machetele de vapoare de pe pervaz, tabloul cu Van Gogh si multitudinea de gadgeturi de pe masa. E mai putin colorat.
E si mai multa lumina.Scaunul complicat pe care statea fondatorul Rompetrol a fost inlocuit cu un scaun directorial clasic. si negru. insa discursul e total schimbat. Dinu Patriciu vorbea greu si misterios. Folosea metafore si se indeparta rapid de subiect – mai ales cand subiectul era legat de cifrele sau strategia Rompetrol. Se referea la Rompetrol cu precautie, asa cum vorbesti despre ceva foarte personal, aproape intim.
Saduokhas Atashovich Meraliyev vorbeste scurt si clar. Se simte din discurs ca Rompetrol e un mandat, o companie mare despre care Meraliyev trebuie sa demonstreze tarii sale ca a fost bine sa o cumpere. De aceea vorbeste despre ea aproape ca un chirurg. Foloseste termenii „optimizare”, „curatenie”, „sincer”, dar, mai ales, „parerea mea puternica” (my strong opinion). Exprimarea apare indeosebi cand CEO-ul Rompetrol incearca sa desparta parerea sa personala de planurile anterioare ale Rompetrol sau de modul cum dezvoltarea Rompetrol este gandita la Astana. „in Kazahstan sunt multe pareri despre achizitia Rompetrol. De aici insa, se vede altfel.” (Mediafax)