Începând de astăzi, clienții ING Bank România au o nouă modalitate rapidă și simplă de a plăti online sau de a efectua plăți contactless, prin înrolarea cardurilor fizice în Google Pay. Google Pay este o platformă de tip portofel digital și un sistem de plată online dezvoltat de Google pentru a stimula achizițiile în aplicație și tap-to-pay pe dispozitivele mobile Android, permițând utilizatorilor să facă plăți folosind telefoanele, tabletele sau ceasurile.
”Întrucât aproximativ 80% din clienții noștri persoane fizice folosesc Home’Bank, a fost o decizie firească să le oferim această nouă opțiune. Noi, la ING, credem ferm în instrumentele care îți pun la dispoziţie tot ce ai nevoie în fiecare zi, oricând la îndemână. Și susţinem acest lucru oferind clienților noștri cât mai multe opțiuni de plată, atât ale noastre, cât și externe, pentru ca aceștia să poată folosi metoda preferată, în funcție de nevoile lor specifice. Prin urmare, începând de astăzi, clienții noștri care utilizează dispozitive Android își pot înrola cu ușurință cardurile ING în Google Pay direct din Home’Bank și pot începe să utilizeze acest mod simplu și rapid de a plăti online sau de a efectua plăți contactless”, a declarat Alina Iacomi, Head of Digital Channels, ING Bank România.
Tendința plăților online și contactless a crescut, în special din cauza preocupărilor ce vizează siguranța în contextul COVID-19. În acest interval de timp, pentru prima dată în istoria ING, plățile cu cardul au depășit retragerile de numerar, iar accesul la aplicațiile bancare mobile prin dispozitive inteligente a crescut cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut. ING Bank are aproximativ 80% dintre clienți activi în Home’Bank, dintre care peste 50.000 s-au alăturat de la începutul pandemiei. Astăzi, 93% din accesările Home’Bank provin de pe dispozitive mobile.
Cum funcţionează Google Pay pentru clienţii ING?
Clienții ING Bank România trebuie să acceseze aplicația mobilă Home’Bank și să selecteze cardul pe care doresc să îl înroleze în Google Pay. Pentru a înrola un card, acesta trebuie să fie un card ING în RON sau EUR valid și să fie înscris exclusiv de către titularul cardului. Fiecare utilizator are maximum două dispozitive proprii pe care poate accesa Google Pay – smartphone-uri și / sau tablete, care trebuie să aibă minimum Android 5.0, NFC și acces la serviciile Google.
După introducerea detaliilor, cardul fizic primește un token securizat (ID) prin care se finalizează înrolarea. Google Pay acceptă atât carduri de debit, cât și carduri de credit pentru înrolare și permite efectuarea de tranzacții la POS-uri fizice cu funcție contactless, în aplicație și cumpărături online pentru comercianții care acceptă Google Pay ca metodă de plată. În ceea ce privește securitatea, informațiile utilizatorului sunt protejate într-un mod complex, care include, de exemplu, utilizarea unui număr criptat în locul numărului real al cardului, astfel încât detaliile să se afle în siguranță.
ING
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.