- Aprobare oficială obținută de la autoritățile de control al fuziunilor
- Formarea unei echipe de conducere experimentate și a unei noi companii în plină dezvoltare
- Tehnologia de pulverizare inteligentă asigură identificarea și gestionarea precisă a buruienilor
Stuttgart/Köln, Germania – Societatea mixtă cu raport la capitalul social de 50:50, înființată între Bosch și BASF Digital Farming pentru a comercializa la nivel global tehnologii agricole inteligente dintr-o singură sursă a primit acum aprobarea tuturor autorităților relevante de control al fuziunilor. Societatea mixtă a fost înregistrată sub numele Bosch BASF Smart Farming (BBSF) GmbH.
Un reper important: BBSF și-a înființat sediul central în Köln, Germania și a numit doi directori generali cu experiență, Silvia Cifre Wibrow din cadrul BASF și Florian Gwosdz din cadrul Bosch, pentru a conduce împreună compania. Compania va distribui soluția sa de pulverizare inteligentă, pe care Bosch și BASF o dezvoltă și o testează, inițial pe piețele din America de Nord, America de Sud și Europa. Soluția sa de plantare inteligentă (IPS) este deja disponibilă pentru comercializare în Brazilia și Argentina și va utiliza inteligența digitală avansată pentru agronomie a platformei de optimizare a culturilor xarvio™ de la BASF pentru a îmbunătăți în viitorul apropiat recomandările de însămânțare în funcție de zone, în Brazilia.
Configurare inteligentă cu un plus de eficiență
Soluția de pulverizare inteligentă oferă identificarea și gestionarea buruienilor preemergentă („verde-pe-maro”) și postemergentă („verde-pe-verde”), în timp real, automat, zi și noapte. Combinația dintre tehnologia de ultimă generație și software-ul senzorului camerei video Bosch și inteligența pentru agronomie xarvio permite pulverizarea inteligentă, în milisecunde, detectând cu precizie buruienile în rândurile de culturi și aplicând erbicidul doar acolo unde este necesar. Configurația sa unică susține o utilizare mai eficientă a erbicidului, studiile indicând posibilitatea realizării unor economii de 70 procente la volumul de erbicid. Sunt posibile și economii mai mari, în mod variabil, în funcție de condițiile predominante de pe câmp și de nivelul de buruieni de pe câmpurile individuale.
Susținerea sustenabilității și a biodiversității
„Primirea aprobării de la autoritățile de control al fuziunilor a constituit o etapă importantă și am făcut progrese considerabile în ultimele luni. Am înființat noua companie împreună, am creat noua echipă și am continuat să ne testăm cu succes produsele în diferite condiții climatice, cu diferiți producători”, spune Florian Gwosdz, director general al Bosch BASF Smart Farming. „Soluția noastră de pulverizare inteligentă continuă să obțină rezultate de testare consecvente și pozitive, ceea ce arată în mod clar eficiența combinației dintre hardware, software și logica noastră avansată pentru agronomie”.
„Cu pulverizare inteligentă, aducem pe piață o nouă soluție digitală și o nouă abordare a gestionării buruienilor: un model de optimizare a volumului care sporește rentabilitatea fermei printr-o utilizare mai precisă și eficientă a erbicidelor”, a declarat Silvia Cifre Wibrow, director general al Bosch BASF Smart Farming. „Capacitatea unică a tehnologiei de pulverizare inteligentă de a vedea, decide și pulveriza pe baza inteligenței pentru agronomie este benefică din punct de vedere financiar pentru fermieri și în același timp pentru mediu, sustenabilitate și biodiversitate.”
Bosch BASF Smart Farming rămâne pe drumul cel bun pentru a lansa soluția de pulverizare inteligentă în serie limitată până la finalul acestui an.
Persoană de contact pentru jurnaliști:
Miruna Andriesei
Telefon: +40 730 024 478
Divizia Soluţii de mobilitate este cel mai mare sector de activitate al Grupului Bosch. În 2020, cifra sa de vânzări a ajuns la la 42,1 miliarde de euro sau 59 de procente la vânzările totale ale grupului. Grupul Bosch este astgel unul dintre furnizori de top din industria auto. Divizia Soluţii de Mobilitate are viziunea unei mobilităţi fără accidente, fără emisii şi fără stres, şi combină expertiza grupului în domeniile personalizării, automatizării, electrificării şi conectivităţii. Pentru clienţii săi, rezultatul este oferirea unor soluţii de mobilitate integrate. Principalele domenii de activitate ale diviziei sunt sistemele de injecţie pentru motoare cu combustie, concepte de propulsie alternative, componente periferice eficiente şi interconectate ale trenului de rulare, sisteme de siguranţă activă şi pasivă, funcţii de asistenţă şi confort, tehnologie pentru infotainment uşor de utilizat şi comunicare între autovehicule şi diverse obstacole, precum şi concepte de service, tehnologii şi servicii pentru domeniul automotive aftermarket. Compania Bosch este sinonim cu inovaţii importante din industria auto, precum gestionarea electronică a motorului, sistemul anti-blocare ESP şi tehnologia diesel common-rail.
Grupul Bosch este prezent în România de 27 de ani și are aproximativ 8.160 de angajați în cinci entităţi. În 2020, Bosch a înregistrat vânzări de 448 milioane de euro pe piața din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,4 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.
Informații suplimentare sunt disponibile online la www.bosch.ro
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 395.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2020). Compania a generat vânzări de 71,5 miliarde de euro în 2020. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, Industrie 4.0 și mobilitate conectată. Bosch urmărește o viziunea unei mobilități sustenabile și sigure. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată, prin intermediul produselor și soluțiilor care ori conțin inteligență artificială (IA), ori au fost dezvoltate sau fabricate cu ajutorul ei. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Cu cele peste 400 de locații din lumea întreagă, Grupul Bosch a fost neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon încă din primul trimestru al anului 2020. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 73.000 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare în cele 129 de locaţii din lume, precum și aproximativ 34.000 de ingineri software.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,
www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPress
Divizia de soluții agricole BASF
Cu o populație în creștere rapidă, lumea devine din ce în ce mai dependentă de capacitatea noastră de a dezvolta și menține o agricultură sustenabilă și medii sănătoase. Lucrând cu agricultorii, profesioniștii în agricultură, experții în managementul dăunătorilor și alții, este rolul nostru comun de a face acest lucru posibil. De aceea, investim în cercetare și dezvoltare și într-un portofoliu amplu, inclusiv în semințele și trăsăturile genetice, protecția culturilor prin soluții chimice și biologice, gestionarea solului, sănătatea plantelor, controlul dăunătorilor și agricultura digitală. Cu echipe de experți în laborator, pe câmp, în birouri și în producție, conectăm gândirea inovatoare și experiența tradițională pentru a veni cu soluții funcționale – pentru agricultori, societate și planetă. În 2020, divizia noastră a generat vânzări de 7,7 miliarde de euro. Pentru mai multe informații, vizitați www.agriculture.basf.com sau oricare dintre canalele noastre de social media.