Nett Front, liderul pietei nationale de fronturi si elemente decorative pentru mobilier, marcheaza anul „majoratului” cu o cifra de afaceri estimata la 68 milioane de lei, in crestere cu 15%, fata de 2023. Compania a pornit, in 2006, intr-un spatiu inchiriat, de 1.200 mp, iar astazi are in proprietate o fabrica de aproximativ 31.000 de mp si spatii de productie de 15.000 de mp. In aceeasi perioada, numarul angajatilor a ajuns de la opt la peste 110, iar portofoliul de produse creste, de asemenea, de la an la an.
„Cea mai importanta intrebare pe care mi-am pus-o, in 2006, a fost daca merita sa deschid o fabrica de productie de fronturi din MDF, in Romania, sau daca sa import produsele si doar sa le distribui. Am ales prima varianta, pentru a scurta, pe cat posibil, termenul de livrare. Asa ca, impreuna cu doi parteneri externi, am infiintat Nett Front Romania, iar in primii patru ani, am dezvoltat reteaua de distributie pe plan national. Afacerea a crescut constant, ne-am extins din toate punctele de vedere – spatii, angajati, portofoliu de produse si clienti –, iar in 2019, am devenit unic actionar, dupa ce am cumparat si partile sociale asociatilor mei. Daca ma intrebati de reteta succesului companiei, as spune ca are trei ingrediente: calitatea produselor, modul de vanzare si logistica”, spune Bartha András, fondatorul Nett Front.
In 2023, Nett Front a inregistrat o cifra de afaceri de 59 milioane de lei, iar pentru anul acesta, estimeaza o crestere cu aproape 15%, la 68 milioane de lei. Compania are, in prezent, o echipa de 110 persoane, spatii proprii de productie, de 15.000 mp pe un teren de 31.000 mp.
Proiectele pe fonduri europene, accesate intre 2013 si 2018, au contribuit la cresterea capacitatii de productie, la deschiderea unei linii automate de vopsit cu robot pentru diversificarea portofoliului de produse cu fronturi vopsite, pe langa cele infoliate, si in ultima faza, la modernizarea si optimizarea liniei de înfoliere. Din 2022, se lucreaza la reabilitarea energetica a halelor, s-au montat panouri solare cu putere de 700 kW si a fost demarata o lucrare ampla de consolidare, precum si recompartimentarea halelor de productie si depozitare.
Nett Front a participat, în perioada 19-22 octombrie la BIFE-SIM, eveniment cheie în promovarea industriei romanesti la nivel international, care a reunit la Bucuresti producatori de mobila si furnizori de echipamente, arhitecti si designeri, reprezentanti din retail si HoReCa, dar si cumparatori finali. Compania a prezentat un nou concept, Refront, într-un showroom mobil inovator, ce a permis vizitatorilor sa exploreze proiecte de bucatarii personalizate. „Showroom-ul mobil ofera clientilor posibilitatea de a experimenta si vizualiza bucatarii de vis în format 3D si cu ajutorul tehnologiei de realitate virtuala (VR). Ne dorim ca potentialii nostri clienti sa aiba posibilitatea de a vedea si simti efectiv cum ar putea arata bucataria lor înainte de a lua o decizie”, a precizat Bartha András. Refront schimba fronturile bucatariei tale compatible cu Ikea în zeci de culori si modele, la un pret accesibil, pe care ti le poti comanda si vizualiza online si ulterior monta singur, la tine acasa.
Modul de vanzare si timpii scurti de livrare, piloni principali in dezvoltarea companiei
Nett Front opereaza pe modelul B2B, avand o retea nationala de distribuitori. Colaborarea se face cu trei mari segmente de clienti: distribuitori cu lanturi de magazine, producatori de mobilier de diferite dimensiuni si designeri de interior si arhitecti.
„Producatorii de fronturi internationali lucreaza produse de serie, astfel pot organiza mult mai optim productia si pot avea termene de livrare optime. Noi ne-am adaptat nevoilor producatorilor din Romania si am început sa producem fronturi la comanda, pe dimensiuni atipice, la pretul celor tipice, cu termen optim de livrare între doua si patru saptamani. Iar pe partea de logistica, se fac livrarile cu flota proprie si închiriata, astfel reusim sa livram constant între doua si patru saptamani, în functie de tipul produsului”, completeaza Bartha András.
Nett Front are trei game de produse: fronturi si elemente decorative înfoliate (culori uni, imitatie de lemn, High Gloss, ultra mat si texturi), fronturi si elemente decorative vopsite cu vopsea pe baza de apa (culori RAL, NCS si nuante proprii) si fronturi si elemente decorative vopsite electrostatic cu pulbere. „Avem atat de multe modele si culori, incat putem spune ca la noi clientul gaseste absolut orice are nevoie”, mai spune fondatorul companiei.
În 2024, Nett Front are în plan patru lansari de produse – din ianuarie este disponibila gama Neoclasic, in vara a lansat produsele vopsite în camp electrostatic, iar pana la finalul anului vor urma decoruri noi de folii si fronturi din lemn masiv.
Despre Nett Front
Nett Front este o companie infiintata in 2006, cu sediul in Targu Mures, care s-a impus ca lider national in piata de fronturi si elemente decorative pentru mobilier. Produsele companiei sunt realizate folosind materie prima de cea mai înalta calitate, de la marci cu renume mondial, si cea mai noua si performanta tehnologie din domeniu. Produsele sunt unice, personalizate si atipice si se adreseaza unei clientele care doreste sa aiba mobilier si un mediu nu doar practic, ci si exceptional, din punct de vedere estetic.