București, 31 octombrie 2016. Luna octombrie a anului 2016 va rămâne în istorie drept luna în care a avut loc una dintre cele mai iscusite invenții ale secolului XXI – Lay’s cu NET în pungă! Noul proiect Lay’s este realizat în parteneriat cu Vodafone, ambele branduri lansând consumatorilor invitația de a se bucura de navigarea rapidă pe internet în timp ce savurează chipsurile Lay’s. Astfel, prin milioanele de mega de net din pungile de chipsuri, Lay’s revoluționează accesul la internet și provoacă fanii să experimenteze această inovație.
“Cu fiecare nouă campanie, Lay’s își propune să se reinventeze și să găsească noi modalități de a dialoga cu consumatorii. Și de această dată am urmat acest drum. Campania <<Gustul Lay’s te MEGA cucerește>> aduce în plus și inovație. Este cel mai atractiv mecanism promoțional lansat de un brand non-digital, iar parteneriatul cu Vodafone este în sine un exemplu puternic de cross-marketing între branduri consacrate, aceste inițiative fiind încă la început de drum în România. Pentru dimensiunea acestei campanii, am gândit o comunicare 360 pe măsură. Pilonul de digital al campaniei este unul solid, foarte complex și targetat, perfect adaptat la ultimele tendințe din domeniu. De asemenea, consumatorii ne vor vedea la TV, se vor bucura de activări BTL și de activități interactive în magazine. Vom fi prezenți și în cele mai vizibile zone din București, dar și în marile orașe din țară pe toată durata campaniei.”, declară Alina Imbrea, Marketing Director Snacks Greater Balkans, PepsiCo.
Pentru a oferi cât mai multe motive de a îmbina plăcutul cu plăcutul – navigarea pe net și gustul inconfundabil al chipsurilor Lay’s, noua campanie aduce 12 milioane de premii instant în pungile Lay’s, constând în date mobile – 300 MB, 1 GB și 10 GB, dar și premii pe oră, prin care consumatorii au șansa de a câștiga un Smart MEGA Kit format dintr-un telefon Vodafone Smart Prime 7 + 1 Baterie externă + 1 cartelă Vodafone cu 100GB de net, nelimitat voce și SMS în rețea.
Mai mult decât atât, cum nicio invenție nu vine singură, Lay’s lansează Lay’s Mega Delivery, cel mai nou serviciu de curierat pentru studenții din zona campusurilor care se confruntă cu dileme existențiale – „noi ce ronțăim astăzi?” și „ce te faci când mai ai nevoie de net?”. Lay’s Mega Delivery va rezolva dubla nevoie a studenților: net pentru a comunica cu prietenii și chipsuri pentru momentele când toți se strâng în cameră „la o carte”.
Activarea din campusurile studențești va avea loc în perioada 31 octombrie – 16 decembrie 2016, în marile centre universitare din țară, precum București, Iași, Constanța, Brașov, Cluj și Timișoara. Pentru a accesa noul serviciu Lay’s, studenții trebuie să intre pe www.gustullays.ro/megadelivery și să lanseze o comandă. De aici, intervine cu rapiditate echipa Lay’s Mega Delivery, care livrează într-o jumătate de oră chiar la ușa căminului, atât comanda, cât și o surpriză din partea brandului.
Așa cum au obișnuit fanii Lay’s, Cabral și Puya sunt ambasadorii brandului, iar publicul este invitat să descopere surprizele și inovația în materie de premii, aduse de noua campanie Lay’s și de parteneriatul cu Vodafone. Spotul TV poate fi urmărit aici.
Pentru mai multe detalii despre campania Gustul Lay’s te MEGA cucerește, fanii pot intra pe www.gustullays.ro, unde vor afla toate detaliile. La campanie poate participa orice consumator, care vrea sa îmbine plăcerea pentru gustul Lay’s cu cea pentru navigatul pe internet. De asemenea, pentru a fi la curent cu toate activitatile pregătite, publicul poate accesa pagina de Facebook Lay’s, care este continuu actualizată.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2015 adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.
În centrul filosofiei PepsiCo este Performanța cu Scop – angajamentul nostru de a oferi performanțe financiare la cel mai înalt nivel, creând în același timp o creștere durabilă a valorii acțiunilor. În practică, Performanță cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalități inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului și de a reduce costurile operaționale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajații noștri la nivel global; și respectarea, sprijinirea și realizarea de investiții în comunitățile locale în care ne desfășurăm activitatea. Pentru mai multe informații, vizitați www.pepsico.com.