EuroTrip-ul se desfășoară în 8 țări europene, pe durata a 21 de zile, având în prim plan WATCH 3 Pro.
București, 6 august 2021 – Călătoria de 21 de zile prin Europa, lansată de Huawei Consumer BG, a ajuns și în România în perioada 1 – 2 august. Huawei împreună cu doi influenceri internaționali pasionați de călătorie au testat performanțele smartwatch-ului WATCH 3 Pro prin activități nautice pline de adrenalină și au vizitat zone turistice, precum Castelul Bran, din inima Transilvaniei,unde au luat cina cu contele Dracula și au luat contact cu atmosfera și legendele locului, cunoscute la nivel internațional.
EuroTrip-ul organizat de Huawei cu ocazia lansării seriei de smartwatch-uri flagship WATCH 3 se desfășoară în perioada 24 iulie – 15 august și constă într-o călătorie prin 8 țări europene, de 21 de zile, evidențiind autonomia crescută a ceasului, dar și funcțiile inteligente de health management și sport.
Tur tematic la Castelul Bran și experiențe pline de adrenalină alături de HUAWEI WATCH 3 Pro și Dani Oțil
Aventura celor doi influenceri internaționali,Zuza și Andrzej Treneiro, aflați pentru prima datăîn România a început cu o provocare plină de energie, pentru a le ridica ritmul cardiac, de tip off-road, alături de prezentatorul TV, Dani Oțil, care a contribuit cu sfaturi utile bazate pe propria experiență de enduro și raliuri. Activitatea a fost selectată în prealabil pe pagina de Instagram a Huawei, de către fani. Protagoniștii și-au măsurat nivelul de stres în timpul experienței de off-road în cele mai pitorești locuri din România, în apropierea Parcului Național Piatra Craiului. Experiența a fost urmată de o vizită la Castelul Bran, unde și-au putut monitoriza ritmul cardiac în timpul unui tur presărat cu momenteînfricoșătoare, specifice locului, au vizitat împrejurimile castelului și au avut parte de o cină inedită în interiorul castelului, într-un decor tematic, găzduită de însuși Contele Dracula, personificat de un actor local. Cei doi aventurieri, alături de Dani Oțil și echipa Huawei, au avut ocazia să descopere istoria și legendele locului cunoscute la nivel internațional.
Cel mai mare Community Meet-up organizat de Huaweiîn România i-a surprins pe fani cu experiențe nautice extreme
În ziua dedicată fanilor,echipa europeană Huaweia participat la cel mai mare Community Meet-up organizat de Huawei, la care au fost invitați iubitorii de produse ai brandului, pentru o experiență inedită alături de WATCH 3 Pro. Întâlnirea cu fanii Huawei a avut loc într-o locație specială, pe lacul Snagov, unde participanții s-au bucurat de o masă cu specific românesc, au folosit funcțiile sportiveprofesionale ale smartwatch-ului special destinate sporturilor nautice și au testat tehnologia waterproof a ceasuluiîn timpul activităților de flyboard și wakeboard. Apoi, s-au relaxat printr-o plimbare cu barca pe lac, la apus, unde și-au măsurat temperatura pielii după o zi petrecută în soare. La finalul zilei, participanțiis-au bucurat de o sesiune live de gătit, au gustat preparate tradiționale și au comparat rezultatele monitorizărilor avansate înregistrate de WATCH 3 Pro pe timpul întregii zile.
La finalul celor două zile pline de experiențe inedite desfășurate în România, cei doi aventurieri și-au măsurat calitatea somnului, ceasul devenind un camarad idealîn zilele petrecute în țara noastră. Odată cu activitățiledesfășurateîn România, Zuza și Andrzej au ajuns la un consum de aproximativ 40% din bateriile smartwatch-urilor WATCH 3 Pro.
Cei doi influenceri din Polonia, Zuza și Andrzej Treneiro, sunt creatori de conținut dedicat pasionaților de călătorii și sporturi extreme, care nu se dau în lături de la nicio activitate plină de adrenalină. Alături de HUAWEI WATCH 3 Pro aceștia vor parcurge în total 4.000 de kilometri și vor trece prin 8 țări, unde vor descoperi atracții turistice și vor participa la numeroase activități captivante.
EuroTrip-ul Huawei continuă până pe data de 15 august, iar călătoria WATCH 3 Pro prin Europa poate fi urmărită zilnic pe canalele de social media ale Huawei.
Fanii au avut posibilitatea să se înscrie în campanie prin intermediul Huawei Community, iar norocoșii au avut șansa să îi întâlnească pe cei doi aventurieri și să testeze smartwatch-ul prin diverse activități acvatice.
Despre Huawei Consumer Business Group
Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania are 14 centre de cercetare și dezvoltare în țări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una dintre cele 3 filiale ale companiei și include smartphone-uri, computere și tablete, dispozitive portabile și servicii cloud etc. Cu peste 33 de ani de experiență în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare consumatorilor de pretutindeni.
Pentru mai multe informații, vizitați: http://huaweistore.ro
Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmați-ne pe:
Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/
YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero
Community: Comunitatea Huawei