Convorbirile telefonice personale incarca facturile companiilor cu 30%

0
775

Excesele angajatilor reprezinta in medie 30% din costurile de telefonie ale unei companii. O analiza efectuata de LASTING Software, dezvoltatorul unitel, arata ca limitarea acestora, prin setarea unor alerte, alarme online si rapoarte lunare offline specifice, ar putea genera economii anuale de zeci de mii de euro.

Pentru a stabili excesele angajatilor in ceea ce priveste convorbirile telefonice, sunt luati in calcul o serie de parametri care variaza de la o organizatie la alta: durata convorbirii, costul aferent, destinatia apelului (identificarea apelurilor catre numerele de telefon nationale, internationale sau numere speciale), interesul convorbirii (personal sau de serviciu) precum si intervalul orar in care au loc apelurile.
Prin implementarea unei solutii complete pentru managementul si reducerea costurilor de telefonie, managerii pot controla costurile, le pot vizualiza defalcat si transparent pe centre de cost/profit, pe locatii si chiar pe fiecare angajat in parte. Esentiala este separarea apelurilor efectuate in interes profesional de cele efectuate in interes personal. Acest lucru este posibil prin crearea unei carti de telefon a companiei, actualizata in permanenta pe baza unui mecanism simplu cerere/aprobare, care asigura introducerea noilor contacte. De asemenea, solutia permite stabilirea unor limite privind durata medie recomandata a convorbirilor si costurile aferente raportate la modelul de comunicare al fiecarei companii in parte.
“Cea mai mare reducere de cost realizata prin limitarea exceselor angajatilor s-a obtinut in cazul unei institutii publice, unde valoarea facturii lunare s-a diminuat cu 60%, in conditiile in care media este de 30%. Bineinteles, volumul economiilor variaza de la o organizatie la alta, in functie de comportamentul efectiv al angajatilor, domeniul de activitate si politica interna. Printr-o gestiune corecta a acestor costuri, companiile pot economisi zeci de mii de euro pe an”, declara Dan Pascu, Director Solutii IT LASTING Group.
Excesele pot fi semnalate prin alerte, alarme online si rapoarte lunare offline specifice. Pe langa o serie de rapoarte predefinite, pot fi implementate diverse filtre si raportari cu un grad ridicat de personalizare. Spre exemplu, pot fi realizate clasamente interne la nivel departamental sau individual: top costuri convorbiri telefonie fixa, top costuri apeluri in afara programului, top costuri apeluri in roaming, top cele mai lungi convorbiri etc. Aceste topuri au un rol psihologic important: angajatii se feresc de primele pozitii, ceea ce determina un auto-control ridicat cu efecte garantate in buget. Mai mult, cu ajutorul acestor instrumente de control, organizatiile pot include in pachetul de beneficii pentru angajati alocarea unui buget pentru convorbiri personale, atat de pe extensie, cat si pe de pe telefonul mobil.
Majoritatea convorbirilor in interes personal sunt efectuate de pe telefonul fix, indeosebi acolo unde exista extensii, deoarece, in absenta unui software specializat, nu poate fi generata o lista a convorbirilor pentru fiecare interior in parte.
Convorbirile in roaming inregistreaza cele mai mari costuri pentru companii. De altfel, o singura sesiune de transfer de date in roaming efectuata de un angajat a generat un cost de 1.900 RON.
Departamentul de vanzari si cel administrativ, urmate de management genereaza cele mai mari costuri de telefonie. Apogeul pe acest segment este atins in banci, administratie publica si unitati de tip call-center.
Companiile „multilocatie”, bancile, multinationalele, companiile de consultanta si call-centerele sunt cele care arata un interes crescut pentru limitarea exceselor angajatilor.
# # #
Despre Unitel:
Unitel este solutia dezvoltata de catre LASTING Software pentru managementul costurilor de telefonie. Scopul principal al aplicatiei este reducerea costurilor si mentinerea unei evidente foarte stricte a acestora. Printre clientii Unitel se numara: Consiliul Judetean Braila, Lafarge Ciment, Mega Group, OTP Bank, Primaria Sibiu, Unicredit tiriac Bank s.a.

Despre LASTING Software
LASTING Software, parte a grupului de firme LASTING,  este una dintre cele mai inovative companii dezvoltatoare de software din Romania. Una dintre putinele firme romanesti prezente in fiecare dintre editiile topului Deloitte, anul acesta situandu-se pe pozitia 23.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa contactati: 
Ana Fit
PR Representative LASTING Software
[email protected]
0722.479.156

Alina Babolea
PR Representative LASTING System
[email protected]
0256.201.279

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here