De regula, companiile care doresc sa produca diverse materiale tiparite (de la carti de vizita sau materialele de promovare, pana la ambalaje) sau sa achizitioneze obiecte si cadouri promotionale personalizate, sunt tentate sa ceara oferte exclusiv producatorilor, evitand contactarea resellerilor sau a brokerilor, iar aceasta nu reprezinta o alegere tocmai potrivita.
O companie care apeleaza direct la serviciile unui producator, o fabrica sau o tipografie, este ferm convinsa ca va obtine astfel cele mai mici preturi si termene de livrare. Va acorda incredere anilor de experienta ai producatorului, va fi impresionata de o capacitate uriasa de productie a acestuia, de rulajul mare sau de cifra de afaceri, certificatele expuse, modul in care isi exprima disponibilitatea si va considera ca a dat lovitura. Toate acestea, insa, sunt posibile doar in teorie. in realitate, nu exista niciun producator sau tipografie care sa poata oferi aceste avantaje impreuna cu toata gama de produse sau de servicii de care un partener ar avea nevoie.
Fie ca este vorba despre o firma care doreste producerea unor materiale de promovare pentru propria imagine, fie ca este o agentie care reprezinta interesele unuia sau mai multor clienti finali, fiecare va avea nevoie la un moment dat de materiale diferite, in tiraje de la cateva exemplare la cateva zeci de mii, realizate cu tehnologii diferite, pe care va fi greu sa le gaseasca intr-un singur loc. Spre exemplu, pentru organizarea unui eveniment corporate este necesara producerea unor materiale diferite precum mapele de prezentare si continutul acestora (programul evenimentului, fise, pixuri, alte obiecte promotionale etc.), tiparirea si trimiterea personalizata a invitatiilor, flyere, pliante, postere, bannere, roll-up-uri, tricouri personalizate etc.; timpul necesar pentru gasirea tuturor furnizorilor potriviti si negocierea preturilor si conditiilor de livrare ale acestora pot conduce la depasirea termenelor limita pe care o companie si le stabileste. Iar scenariul se poate complica in cazul in care este necesara importarea unor produse din strainatate.
Pentru a putea obtine din partea unui producator preturi si termene de livrare scurte, in conditii de calitate ireprosabila, este nevoie de construirea unor relatii de incredere pe termen lung. Acestea presupun un efort considerabil din partea ambelor parti, o cercetare amanuntita a pietei, un istoric al comenzilor reciproc avantajos. Este greu de crezut ca o companie va putea obtine de la un producator pe care tocmai l-a cunoscut cel mai mic pret si cea mai buna calitate, pentru un tiraj mic sau cu eventuale schimbari de ultim moment. Uneori, anumiti producatori de materiale promotionale sau tipografii subcontracteaza la randul lor anumite lucrari, fie din cauza tirajului prea mic sau prea mare, fie pentru ca lucrarea solicitata are un specific caruia nu-i pot raspunde, fie sunt foarte aglomerati intr-o anumita perioada (spre exemplu, in apropierea sarbatorilor de iarna). in acest caz, partenerului ii va fi greu sa detina un control asupra produsului finit, iar calitatea poate lasa de dorit.
Pentru a fi evita o asemenea situatie, iata mai jos cateva argumente care prezinta avantajele de a lucra cu o companie de brokeraj pe piata productiei publicitare, precum Tiparituri.ro.
Echipa Tiparituri.ro este specialista in print management: furnizeaza intr-un singur loc toata gama de lucrari aferenta productiei tipografice, prin tipografia proprie sau cu ajutorul colaboratorilor.
Compania pune la dispozitie o paleta de servicii unitare, ce asigura un flux continuu si eficient, oferind cele mai bune solutii de creatie, grafica, productia propriu-zisa si livrarea materialelor, usurand astfel activitatea partenerilor sai si ajutandu-i sa economiseasca resurse, timp si bani.
Un broker precum Tiparituri.ro se afla la intersectia dintre furnizori, tipografii si clienti. Prin contractele deja incheiate, si pe baza unor relatii de incredere, consolidate in timp, compania obtine costuri corecte si termene avantajoase pentru orice tip de lucrare, in conditii de calitate ridicata.
Tiparituri.ro cunoaste si intelege piata, ceea ce ii permite sa intermedieze cele mai avantajoase proiecte de tipar si materiale promotionale, bazandu-se pe experienta, pasiune, flexibilitate si intelegerea nevoilor specifice.
O companie de brokeraj stie care sunt cele mai noi si mai eficiente echipamente de tiparit si ofera permanent solutii noi, adaptate nevoilor actuale ale pietei, optimizand in permanenta tehnicile folosite.
Tiparituri.ro acorda o atentie deosebita proiectelor si produselor care le sunt solicitate, indiferent de complexitatea sau cantitatea acestora, punand un mare accent pe calitatea ridicata si impactul deosebit pe care il genereaza, straduindu-se sa realizeze totodata o legatura rationala si emotionala care sa imbogateasca relatia cu fiecare client.