Cum sa folosesti Facebook ca un profesionist pentru o promovare pe Facebook cat mai eficienta?

0
2392

Facebook este cu siguranta cea mai mare retea de socializare din lume, are mii de utilizatori care intra zilnic si posteaza comenteaza. Tocmai acest acces la o comunitate uriasa activa i-a atras pe oamenii din marketingul digital, care au inceput sa foloseasca reteaua de socializare din ce in ce mai puternic in ultimii ani.

 

Ajungi imediat cu mesajele tale la publicul tinta, discuti cu el, vezi ce ii place, la ce reactioneaza, iti poti modifica mesajele transmise in functie de toate datele pe care ti le pune la dispozitie Facebook. In general la o promovare pe Facebook ne vom folosi de continut.

 

Continutul in universul social media poate imbraca o multime de forme, de la imagini si colaje, la videoclipuri si clipuri sonere, postere, bannere. Reusita unei promovari pe Facebook depinde de cat de bine reusim sa optimizam continutul pentru reteau de socializare. Nu putem sa luam un text oarecare de trei pagini si sa il punem pe Facebook.

 

Nu ne ajuta la nimic. Ce putem face pentru o promovare pe Facebook cat mai eficienta? Fiecare postare de pe site-uri sau de pe bloguri trebuie sa aiba si un buton de Like, butoanele sociale, e foarte usor sa le implementezi cu ajutorul platformelor de administrare din spatele site-urilor.

 

Pe langa butonul de Like e obligatoriu sa stii cum sa dai share pe Wall in cel putin patru moduri la orice postare. Vei posta update-uri sub forma de link, foto update-uri, video update-uri, update-uri sub forma de text.

 

Nu trebuie sa uitam de CTA, call to action, sa indemnam publicul tinta sa ia o decizie, sa cumpere, sa intre pe site si sa descopere oferta buna. Diversitatea este cheia, utilizatorii care vad acelasi tip de continut postat nu prea il mai urmaresc, trebuie sa le atragi atentia cumva de fiecare data.

 

Tag-urile te ajuta enorm, ii poti include in tag-uri pe toti cei mentionati in articole ca sa stie ca esti preocupat de promovare si ca ii ajuti si pe ei sa ajunga la publicul tinta, ca le esti recunoscator ca te-au ajutat pentru x material.

 

Postarile articolelor si continuturilor interesante trebuie facute pe cat mai multe pagini. E o strategie cam agresiva, dar trebuie sa ajungi cat mai rapid la cei care ar putea interactiona cu brandul, trebuie sa asiguri vizibilitate cat mai buna brandurilor.

 

Share-ul pe pagina profilului personal este o idee buna de promovare, ajungi mai rapid la clienti si potentiali clienti de pe un profil personal, iar daca ai si o pagina care e urmarita sansele sa ai campanii de promovare in social media excelente cresc substantial.

 

Alta modalitate de eficientizare a promovarii pe Facebook tine si de cautarile pe grupurile de discutii, pentru a gasi cele mai relevante discutii despre ceea ce vinzi sau comercializezi. Odata ce ai gasit discutia dupa cuvinte cheie relevante poti sa raspunzi, sa adaugi informatii relevante si sa trimiti si la alte pagini Facebook ale afacerii sau la produse care ar ajuta comunitatea respectiva.

 

Comentariile Facebook implementate in paginile site-urilor pot sa asigure o promovare foarte eficienta pe retele de socializare, se poate comenta cu ajutorul profilului de Facebook sau al celui de la pagina de Facebook. Se incuranjeaza si un share rapid, deci ai doar de castigat cu un plugin de comentarii Facebook pe site, in pagina articolelor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here