Cum trebuie sa alegi un spatiu de inchiriat pentru birou? Specialistii iti recomanda!

0
1668

 

Oamenii de afaceri care cauta spatii perfecte pentru birouri de inchiriat trebuie sa se ghideze dupa anumite criterii pentru a face alegerea potrivita. In cadrul companiei Activ Property Services, clientii vor gasi cele mai bune oferte in acest sens, in marile orase din tara.

 

Specialistii ofera cele mai importante oportunitati de inchiriere pentru spatii de birouri, cele mai reprezentative si competitive oferte in acest sens, cu informatii actualizate periodic si un instrument de comparare a ofertelor.

 

 

Criterii de departajare a spatiilor pentru birouri perfecte

 

Inainte de a semna contractul pentru inchirierea spatiului de birouri, clientii trebuie sa verifice anumite aspecte, precum:

  • dotarile: primul lucru de care trebuie sa tina cont clientii este reprezentat de dotarile fizice ale cladirii, care trebuie sa se potriveasca sau sa fie usor de adaptat la afacerea si activitatea desfasurate;
  • cablurile de comunicare: pentru ca o afacere moderna are nevoie de mijloace de comunicare moderne, conteaza foarte mult si cablurile de comunicare existente, de la linia telefonica, pana la linia de internet, fibra optica sau alte retele cu trafic ridicat;
  • electricitate si aer conditionat: angajatii au nevoie de tot confortul pentru a lucra in conditii optime, de aceea, inainte de a inchiria un spatiu de birouri, clientii trebuie sa se asigure ca aici vor avea suficienta energie electrica pentru necesitatile afacerii, atat la nivel de prize, cat si la nivelul capacitatii;
  • locatia: este obligatoriu ca spatiul de birouri de inchiriat sa fie usor accesibil, intr-o zona intens tranzitata, cu cat mai mult trafic, pentru a fi vizibil. In cazul in care afacerea nu necesita prezenta fizica a clientilor in incinta, atunci spatiul poate fi situat si intr-o zona marginasa, insa care sa permita accesul rapid al angajatilor;
  • locuri de parcare si transport in comun: spatiul de birouri de inchiriat trebuie sa aiba suficiente locuri de parcare pentru angajati si pentru clienti si sa fie usor accesibil cu cel putin un mijloc de transport in comun;
  • pretul chiriei: partea financiara este la fel de importanta pentru clientii care cauta o cladire de birouri de inchiriat. Pretul nu poate depasi o anumita limita, iar clientii trebuie sa ia in calcul si anumite cheltuieli, precum utilitatile, salariile angajatilor si situatiile neprevazute care pot sa apara pe parcurs. Clientii trebuie sa isi faca un plan financiar si sa il respecte intru totul;
  • spatii suplimentare: in afara de spatiul propriu-zis de lucru, clientii trebuie sa fie atenti daca exista in apropiere un spatiu dedicat organizarii unor anumite evenimente in locatii special amenajate si dotate in acest sens.

 

Pentru a nu da gres cu alegerea spatiului de birouri ideal, oamenii de afaceri trebuie sa apeleze la o firma specializata in acest sens, sa obtina o oferta actualizata si personalizata, conform cerintelor companiei, sa negocieze si sa analizeze rezultatele.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here