Bucureşti, iulie 2018: Vitapur Home, brand dezvoltat ȋn Slovenia sub care sunt fabricate şi comercializate produse premium pentru casă, activităţi sportive sau călătorie, intră pe piaţa locală prin deschiderea unui magazin de 120 de metri pătraţi ȋn cadrul centrului comercial Mega Mall din Bucureşti, deţinut de grupul sud-african NEPI Rockcastle.
Vitapur are ȋn momentul de faţă o reţea proprie de aproximativ 90 de magazine ȋn centre comerciale şi galerii din Slovenia, Croaţia, Muntenegru, Serbia, Bosnia şi Herzegovina şi Austria, primul magazin de pe piaţa locală urmȃnd a fi inaugurat ȋn luna august a acestui an, ȋn apropierea magazinului Carrefour din Mega Mall.
Pe lȃngă brandul Vitapur, care dă numele companiei, ȋn portofoliul retailerului se mai regăsesc mărcile Vitapur Family, Hitex (cu o vechime de 25 ani), Rosmarino, Scandinavia, 4kiddo şi Svilanit (cu o vechime de 80 de ani), o parte din produsele realizate sub aceste marci fiind comercializate şi ȋn marile reţele de supermarketuri şi hipermarketuri.
Cushman & Wakefield Echinox a intermediat tranzacţia de ȋnchiriere a spaţiului Vitapur din Mega Mall şi este reprezentant exclusiv al Vitapur ȋn Romȃnia. Compania intenţionează să se extindă mai ȋntȃi ȋn Bucureşti, iar apoi ȋn marile oraşe din ţară, magazinele companiei avȃnd suprafeţe cuprinse ȋntre 120 şi 190 de metri pătraţi.
Dana Radoveneanu, Senior Consultant, Retail Agency: „Piaţa locală de retail continuă să fie atractivă pentru retaileri internaţionali, dar şi regionali, atȃt datorită dimensiunii, cȃt şi al ritmului de creştere. Vitapur este un brand dezvoltat din pasiunea pentru confort şi calitate, care sunt convinsă ca va avea un real succes pe piaţa din Romȃnia”.
Andrej Podgoršek, Managing Director Ad Vita Group: „Ne bucurăm să dezvoltăm ȋn Romȃnia o reţea naţională de magazine de brand şi am ales să deschidem primul centru Vitapur ȋn Mega Mall Bucureşti. Într-o lume ȋn continuă schimbare, ne propunem să facem diferenţa pentru preferinţele de consum şi politicile comerciale, fiind devotaţi către nevoile clienţilor şi ale partenerilor noştri. Planul strategic include deschiderea a cel putin 19 magazine Vitapur ȋn următorii 3 ani pe teritoriul Romȃniei. Cu un design modern şi o atmosferă primitoare, noul magazin multibrand Vitapur ȋşi aşteaptă vizitatorii cu o gamă variată de produse premium, consultanţă de specialitate şi o serie de oferte speciale pregătite pe tot parcursul anului.”
Cushman & Wakefield Echinox este o companie de consultanţă imobiliară de top pe piaţa locală, activȃnd ȋn toate segmentele pieţei imobiliare. Departamentul de retail al companiei a ȋnchiriat ȋn 2017 spaţii cu o suprafaţă cumulată de peste 20.000 de metri pătraţi ȋn proiecte de retail din Bucureşti şi din ţară.
-SFȂRŞIT-
Despre Ad Vita Group
Grupul Ad Vita este o companie multichannel recunoscută la nivel european pentru parteneriatele de loialitate oferite marilor jucători internaţionali: Kaufland, OMV, Petrol, Teska, Spar, Carrefour, Lukoil, dar şi pentru conceptele inovatoare potrivite pieţei moderne, urmȃnd cele mai noi tendinţe. Sistemul de distribuţie cuprinde zona de retail, wholesale, print, Internet, telemarketing şi prin intermediul partenerilor regionali.
Cushman & Wakefield Echinox este afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield ȋn Romȃnia, deţinut şi operat independent. Echipa de peste 50 de profesionişti şi colaboratori oferă o gamă completă de servicii investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor şi chiriaşilor pe toate segmentele pieţei imobiliare, inclusiv pe piaţa rezidentială. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi site-ul companiei www.cwechinox.com Cushman & Wakefield este unul dintre liderii globali ȋn domeniul serviciilor imobiliare comerciale, ajutȃndu-şi clienţii să transforme modul ȋn care oamenii lucrează, cumpără şi trăiesc. Cei 43.000 de angajaţi ai companiei din mai mult de 60 de ţări furnizează perspective locale şi globale, reuşind să creeze o valoare semnificativă pentru proprietarii şi investitorii din ȋntreaga lume. Cushman & Wakefield se poziţionează printre cele mai mari firme care oferă servicii imobiliare, avȃnd venituri de 5 miliarde de dolari ȋn cadrul serviciilor principale ale companiei: ȋnchirieri, gestionarea activelor, pieţe de capital, administrarea proprietăţilor (numit C&W Services), servicii globale de administrare, gestionarea investiţiilor (numit DTZ Investors), servicii de proiect şi de dezvoltare, reprezentarea chiriaşilor, evaluare şi consultanţă. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi site-ul companiei www.cushmanwakefield.com