București, septembrie 2018: Cushman & Wakefield Echinox Property Management Department şi-a extins linia de servicii prin crearea primei academii de training din România dedicată ȋn egală măsura chiriaşilor din centrele comerciale şi ocupanţilor din clădirile de birouri, Drawing Business Value Academy, ȋn parteneriat cu compania de training şi consultanţă DBV Management & Training. Academia are ca scop final creșterea performanței chiriașilor în cadrul centrelor comerciale, prin îmbunătățirea calității serviciilor și a relației cu clienții, respectiv ȋmbunătăţirea experienţei ocupanţilor din clădirile de birouri, prin dezvoltarea sentimentului de comunitate.
Argo Capital Property a fost prima companie care a susţinut programul Academiei Drawing Business Value prin organizarea unei sesiuni de training la Shopping City Suceava, centru comercial administrat de Cushman & Wakefield Echinox. În contextul unei pieţe de retail tot mai concurenţiale, feedback-urile retailerilor locali participanţi confirmă utilitatea demersului.
Larisa Apostoliu, Director Dovani: “Am apreciat orientarea informaţiilor spre antreprenorii români. Cursul a fost complex, incitant, iar noţiunile teoretice au fost explicate folosind exemple din viaţa de zi cu zi. În mulţii ani de activitate antreprenorială am aplicat şi noi, intuitiv sau prin ȋncercări reuşite sau nereuşite, multe din aceste teorii, iar informaţiile noi oferite ȋmi vor ȋmbunătăţi relaţiile şi comunicarea cu angajaţii. Mi-am ȋnsuşit şi noţiunea de a investi ȋn pregătirea permanentă a personalului şi ȋntr-un marketing făcut de profesionişti.”
Andreea Bita, Manager Coccodrillo: “Primul workshop este temelia care va sta la baza comunicării ȋntre mine şi angajaţii mei pentru transmiterea corectă a mesajului şi pentru crearea unui mediul de lucru unde angajatul transmite prin rezultatul muncii satisfacţia profesională. Aştept cu interes cursul aplicat pentru personalul care lucrează ȋn magazine.”
Mihaela Petruescu, Head of Property Management, Cushman & Wakefield Echinox: “Credem ȋn acest program pentru că, pe măsură ce piaţa evoluează, oamenii au nevoie de educaţie personală, profesională sau antreprenorială. Nu este suficient să fii prezent ȋntr-un spaţiu modern de shopping, cu trafic mare şi ofertă diversă de cumpărături, ci este nevoie şi de unele mici detalii care pot face diferenţe mari ȋntre vânzări şi profit. De aceea, acest prim curs s-a intitulat Oameni şi Business-uri – despre vânzări, marketing şi profit. Pornind de la asumarea şi ȋnţelegerea rolurilor pe care le avem ȋn viaţa de zi cu zi, care sunt aşteptările noastre vizavi de aceste roluri şi care sunt ale celorlalţi, până la experienţa de shopping a clientului sau elemente de bugetare şi strategii de marketing, academia oferă o ȋnvăţare accelerată şi o identificare de noi perspective de business.”
Conform celor mai recente statistici prezentate de Eurostat, ȋn România doar 8% din ang