De ce unele proprietati se vand, iar altele nu, desi sunt similare?! Este intrebarea la care cauta raspuns toti dezvoltatorii imobiliari, dar si agentii din breasla.

0
812
case-miniatura

case-miniaturaEste intrebarea la care cauta raspuns toti dezvoltatorii imobiliari, dar si agentii din breasla.

 

Exemple concrete sunt vizibile in multe zone ale Capitalei, si mai ales in zona de suc a Capitalei, in orasul Popesti-Leordeni, unde unul dintre constructori vinde inca proiecte pe hartie, in timp ce altul, care are cladirile gata ridicate pe terenul vecin, abia daca vinde cateva unitati la cateva luni. “Se vand proiectele concepute si dezvoltate in TIMPUL crizei, adaptate cerintelor actuale. “Dinozaurii” , ramasite nevandute ale unor prospere vremuri apuse, imobile cu suprafete prea mari, finisaje superluxoase, care induc preturi mari, nu au cautare!”, crede Giulio Angheloiu, manager al companiei imobiliare Premier Service. „ In plus, cumparatorii vad o problema in a se muta in mastodonti cu sute de apartamente si doar 4-5 locatari”, completeaza el.
Astfel incat, favorite au devenit blocurile cu maximum 4 etaje sau vilele compuse din mai multe apartamente, chiar daca, de multe ori, blocurile turn ofera mai multe facilitati, cum ar fi acces la sali de sport sau fitness si locuri de parcare gratuite in subteran.

Totusi, asta nu inseamna ca aceasta alegere este intotdeauna si  cea mai buna. Cumparatorii incep sa se uite mai putin la calitatea unei constructii, pentru cei mai multi pretul de achizitie fiind cel mai important.  Abia apoi vine locatia, care pana nu de mult era esentiala, urmata de alte criterii.

In schimb, ca urmare a nenumaratelor scandaluri si insolvente, renumele dezvoltatorului poate face si el diferenta. „ Un client multumit atrage dupa el inca unul, in timp ce unul nemultumit indeparteaza alti 10 potentiali cumparatori”, crede Angheloiu. De aceeasi parere este si Sorin Sararu, managing partner Project Events, compania care organizeaza Targul Imobiliar PROJECT EXPO. „Imaginea unui dezvoltator este data in primul rand de istoricul acestuia. In plus, acum, mai mult ca niciodata, ei trebuie sa se muleze cat mai bine pe cerintele potentialilor cumparatori si sa fie cat mai deschisi la

 

dorintele acestora. La fel de important este ca acestia sa isi fi respectat promisiunile facute celor care deja au cumparat de la ei ”, spune Sorin Sararu.

Foarte important in succesul unei tranzactii este agentul imobiliar, care de cele mai multe ori reprezinta atat o interfata, cat si imaginea dezvoltatorului. „Acesta a devenit un marketer cu drepturi si obligatii foarte mari, broker de credite, consilier al dezvoltatorului sau al cumparatorului si are nevoie de cunostinte din ce in ce mai aprofundate despre detaliile tehnice ale imobilelor din portofoliu, uneori chiar “supravegheaza” santierul”, detaliaza Giulio Angheloiu.

Totusi, nicio locuinta nu este imposibil de vandut. „Promovarea potrivita, talentul de a scoate in evidenta calitatile constructiei si ale dezvoltatorului, toate prezentate la momentul si in locul potrivit, pot transforma o campanie de vanzari intr-un succes garantat”, explica Sorin Sararu.

 

Pentru detalii suplimentare

Adina Patilea
PR Coordinator Targul Imobiliar PROJECT EXPO
Tel: +40 731 789 943
[email protected]
www.projectexpo.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here