Diana Mihai se alătură echipei ING Bank România în rolul de director de Marketing, Comunicare și Brand Experience începând cu data de 17 iunie 2024. Aceasta vine cu 15 ani de experiență în domeniu, pe poziții locale, regionale și globale, în cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK și Procter&Gamble.
“Diana ni se alătură într-un moment important pentru bancă, în care sărbătorim 30 de ani de activitate în România, și am încredere că va contribui împreună cu echipa sa la obținerea unor rezultate excepționale. Cu experiența sa vastă locală și internațională, sunt sigură că va juca un rol crucial în dezvoltarea ING Bank România mai departe.” – Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
În cei 5 ani petrecuți la P&G, și cei 10 alături de Reckitt Benckiser UK în diferite funcții și zone geografice, Diana a lucrat la consolidarea unor nume mari precum Pampers, Always și Finish , a contribuit la lansarea unor branduri noi, dar și proiecte antreprenoriale. De asemenea, a jucat un rol esențial în lansarea brandului Neuriva în SUA , în regândirea strategiei pentru Air Wick Auto-Spray în Europa și repoziționarea globală a brandului Air Wick.
“Din toată activitatea brandului ING și discuțiilor pe care le-am avut cu echipa, am fost impresionată de oameni, de cultură, proiecte, ambiții și felul în care clienții sunt mereu pe primul loc. Plănuiesc să pun umărul la o creștere accelerată în următorii ani și să continuăm să fim “și mai și” pentru clienții noștri – prin experiență superioară, educație financiară și produse inovative de banking. Sunt entuziastă să mă alătur echipei ING și abia aștept să continuăm să construim împreună brandul ING.” – Diana Mihai.
Pentru mai multe detalii:
ING
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.