Diverta a înregistrat vânzări de 1 milion de euro în sezonul Back to School

0
1532

Diverta a înregistrat vânzări de 1 milion de euro în sezonul Back to School, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cele mai căutate articole au fost ghiozdanele și rucsacurile (prețuri de la 49 lei), având o creștere de peste 65% față de aceeași perioadă a anului 2015. Valoarea medie a unui bon a fost de 55 de lei.

Pe segmentul ghiozdanelor școlare, căutate au fost și cele cu licență, echipate cu articole de bază pentru grădiniță (59,9 lei) și pentru școală (119,9 lei), personalizate cu unii dintre eroii preferați ai copiilor – Spiderman, Mickey Mouse și personajele din Frozen. De asemenea, în acest an adolescenții s-au orientat și către ghiozdanele cu design neconvențional Mad Pax, noi pe piața din România, care au modele embosate, țepi, cornete de înghețată sau bule. Printre preferințele cumpărătorilor s-au numărat și rechizitele cu licență Soy Luna, The Secret Life of Pets și Zootropolis.

Sezonul Back to School este foarte important pentru noi, având creșteri de 3-4 ori comparativ cu o perioadă normală. Rezultatele foarte bune înregistrate în aceste luni se datorează gamei complete de articole școlare pe care o oferim, în trend cu ceea ce își doresc copiii și părinții. În fiecare an, aproximativ 30 % din oferta de papetărie este reprezentată de produse noi, iar ghiozdanele și rucsacurile cu licențe noi se schimbă aproape complet în fiecare sezon Back to School, în funcție de filmele lansate de casele de producție destinate copiilor. Părinții conștientizează importanța unui ghiozdan ergonomic pentru sănătatea spatelui copilului și caută în special branduri cunoscute, de o calitate superioară, cum sunt cele de la Herlitz.” a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.

Părinții încep pregătirile pentru anul școlar încă de la începutul lunii august, vârful de interes fiind în perioada 8-12 septembrie. Principalele achiziții sunt ghiozdanele și penarele, cumpărăturile continuând și după această perioadă, pe baza necesarului primit de la cadrele didactice. Pregătirea pentru școală a unui copil de gimnaziu, luând în calcul un ghiozdan și lista completă de rechizite, costă în medie 300 lei.

În rețeaua Diverta, pregătirile pentru sezonul Back to School încep din luna martie, procesul implicând mai multe etape, de la anticiparea trendurilor pentru anul școlar viitor, până la plasarea comenzilor și livrarea produselor în magazine. Gama de papetărie Diverta cuprinde peste 10.000 de produse, disponibile în magazinele fizice și în magazinul online al rețelei, www.dol.ro.

Despre Diverta:

Înfiinţat în 1999, Diverta este cel mai mare retailer integrat în domeniul cărții, papetăriei și jucăriilor. Cu o reţea de 25 de magazine în toată ţara, Diverta oferă un mix complet de produse, menit să asigure cumpărătorului întreaga gamă de divertisment și dezvoltare personală pentru toată familia: peste 30.000 de titluri de carte, o gamă variată de articole școlare și office, cele mai căutate branduri de jucării și cele mai inedite idei de cadouri și soluții de ambalare. Sub sloganul Mereu ceva nou, Diverta oferă publicului peste 50.000 de idei de cadouri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here