Eurolines Romania isi extinde reteaua de agentii de turism

0
979

Grupul Eurolines Romania a deschis 11 agentii de turism in perioada ianuarie-aprilie 2013, crescandu-si astfel reteaua de distributie de la 64 de birouri de vanzare la sfarsitul anului trecut la 75 la finele lunii aprilie a.c.

Noile agentii se afla in Bucuresti, Iasi, Constanta, Cluj Napoca, Hunedoara, Baia Mare, Galati, Resita, Focsani si Rovinari, dupa cum urmeaza:
• Sun Plaza Shopping Center, Bucuresti
• Bd. Iuliu Maniu, nr. 6, Bucuresti
• Bd. Ștefan cel Mare Nr.8, Bucuresti
• Palas, Iasi
• Maritimo Shopping Center, Constanta
• Polus Mall, Cluj Napoca
• Str. G. Enescu Nr. 1, Hunedoara
• Gold Plaza, Baia Mare
• Str. Brailei, nr. 6, Galati
• Bd. Republicii, Bloc 3, Resita
• Str. Cuza Voda Nr.10, Focsani
• Str. Prieteniei Nr. 13, Rovinari

Conform strategiei de dezvoltare si consolidare a Grupului Eurolines, cele mai multe agentii noi sunt deschise in mall-uri, zona comerciala pe care compania a vizat-o pentru deschiderea a peste 60% din agentii in ultimii 3 ani. Grupul Eurolines si-a propus ca, pana la finalul anului
2014, sa ajunga la un numar de 100 de agentii de turism in toata tara.

„Unul dintre obiectivele noastre prioritare pentru anul acesta ramane largirea si dezvoltarea retelei de distributie sub cele doua branduri TUI TravelCenter si Eurolines. Investitiile prioritare raman cele in sesiunile de training pentru echipele de consultanti de turism si pentru deschiderea noilor agentii. Investitia pentru un punct de lucru se ridica la 30.000 euro”, declara Dragos Anastasiu, Presedintele Grupului Eurolines Romania.

Odata cu extinderea retelei de agentii, numarul de consultanti de turism a crescut, ajungand la 210 in prezent, fata de 145 in aceeasi perioada a anului trecut. Per total, acum in Grupul Eurolines lucreaza 480 de angajati, fata de 400 in aceeasi perioada din 2012.

La nivel de Grup, in trimestrul I 2013, cifra de afaceri a crescut cu 40% de la 51.900.000 lei la 72.500.000 lei. Ponderea cea mai mare in cifra de afaceri a Grupului o are compania Touring Europabus Romania SRL, care detine cele 2 branduri, respectiv Eurolines si TUI TravelCenter. Cifra de afaceri a Touring Europabus Romania SRL s-a majorat cu 45% in primul trimestru (T1) 2013 fata de T1 2012.

Majorari importante s-au inregistrat si la celelalte linii de business. Astfel, vanzarile de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter şi Eurolines au crescut cu 32%, iar cele aferente transportului internaţional cu autocarul sub brandul Eurolines au avut un avans de 8,5 %
in T1 2013 comparativ cu T1 2012.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here