FM Logistic, jucator logistic international, “a incheiat anul fiscal (la 31.03.2014 ) cu rezultate excelente din punct de vedere al cifrei de afaceri si al profitabilitatii, influentate de cele 2 achizitii majoare din Rusia si Brazilia,” conform lui Jean-Christophe Machet, CEO. “Norocul nu are nicio legatura cu performanta noastra. Aceasta este rezultatul de-a lungul anilor al angajamentului zilnic asumat de fiecare angajat FM Logistic in indeplinirea planului strategic al companiei .”
Anul transformarii
In ultimul an fiscal (1 aprilie 2013 – 31 martie 2014) FM Logistic a inregistrat o cifra de afaceri de 1.043 miliarde euro, o crestere de 17.6 % fata de cel anterior (+21%, excluzand fluctuatiile ratei de schimb valutar). In acelasi timp si profitul operational (36.4mil €) a inregistrat crestere, de 23.5%. Compania isi continua cu succes traiectoria de dezvoltare conform planului strategic, care combina dezvoltarea externa cu cresterea organica.
In privinta dezvoltarii externe, FM Logistic a finalizat ultimele doua achizitii- subsidiara companiei Univeg din Rusia (iunie 2013) si McLane din Brazilia (iulie 2013), reconfirmand pozitia de lider in furnizarea serviciilor logistice in Rusia, completandu-si gama de servicii cu operatiunile pentru produsele fresh la temperatura controlata iar achizitia majora din Brazilia- o tara in plina dezvoltare cu o piata logistica care are nevoie de companii stabile care sa furnizeze servicii de calitate, cu valoare adaugata ridicata si care sa sustina dezvoltarea economica, sunt dovada determinarii FM de a face fata provocarilor pietei logistice
Aceste actiuni de dezvoltare externa sunt completate de o crestere organica dinamica, in valoare de peste 115 mil euro din contracte noi, semnate in ultimul an fiscal (servicii de depozitare, manipulare, transport si co-packing) fiind rezultatul unei strategiei de marketing dinamice.
Proiecte ambitioase pentru atingerea obiectivelor
FM Logistic isi continua strategia in directia atingerii obiectivului stabilit pentru 2022 si pentru a face fata provocarilor pietei logistice, fiind focusata asupra noilor proiecte intreprinse in aceasta directie.
Intr-o piata competitiva, FM Logistic isi doreste sa isi insoteasca clientii in directia strategiei lor de dezvoltare, furnizandu-le toate serviciile necesare de-a lungul intregului lant logistic de aprovizionare.
Toate acestea vor fi posibile prin intermediul oamenilor sai, cea mai valoaroasa investitie a companiei, FM Logistic acordand o atentie sporita procesului de selectie al viitorilor angajati si pregairea continua a fiecarui angajat prin intermediul a numeroase programe de training extern si intern- FM University, etc.