În 2017, brandul Forbes aniversează centenarul. Echipa Forbes România și-a propus să transforme întregul an într-o sărbătoare prin care să comunice atât moștenirea pe care Forbes o lasă generațiilor următoare (Forbes Heritage), dar și viziunea cu care brandul întâmpină viitorul (Forbes Vision). Rebrandingul de care se va bucura revista Forbes România, apariția de sine stătătoare a revistei Forbes Life, într-un nou format, dar și o serie de evenimente inedite sunt doar câteva dintre surprizele cu care Forbes răspunde fidelității cititorilor săi.
În septembrie 1917, B.C. Forbes și Walter Drey publicau primul număr al revistei Forbes, “Devoted to Doers and Doings”. De atunci și până la cea mai importantă revistă de business din lume, cu peste 7 milioane de cititori doar în Statele Unite, au fost necesari 100 de ani.
Forbes România este în prezent cea mai vândută publicație de business din România, cu o medie de 6.673 exemplare vândute per ediție, conform celor mai recente date BRAT.
Faptul că acest brand a reușit un timp atât de îndelungat nu doar să supraviețuiască, ci și să fie cel mai bun în domeniul său îi conferă un ascendent de neprețuit și îl poziționează ca un garant al excelenței, care poate și va reuși să impună noi standarde din ce în ce mai rafinate și din ce în ce mai apreciate de cititorii săi.
”Anul acesta este foarte important pentru noi, deoarece ne permite să comunicăm prin mai multe mijloace și canale misiunea noastră. Prin această serie de îmbunătățiri pe care le aducem produselor noastre, dar și prin conceptele inedite de evenimente pe care le avem în vedere, vrem să transmitem un mesaj de mulțumire. Un mesaj de mulțumire generațiilor trecute care au făcut posibilă și credibilă munca noastră de azi; un mesaj de mulțumire marilor oameni de afaceri care ne-au învățat ce presupune un business sănătos, respectând principii și standarde elevate; un mesaj de mulțumire antreprenorilor români, care ne-au ales pentru a le spune povestea cu onestitate; un mesaj de mulțumire cititorilor, pentru că ne obligă să ridicăm mereu ștacheta și să nu ne pierdem din vedere misiunea și, nu în ultimul rând, un mesaj de mulțumire generațiilor viitoare, pentru că ne determină să ne asumăm responsabilitatea de a fi un reper în presa de business și lifestyle, cu gândul la moștenirea pe care le-o lăsăm.”, spune Raluca Michailov, proprietar și manager general al Forbes România.