FRIENDS Advertising a realizat campania de comunicare pentru noul produs Rigips Saint-Gobain – placa de confort si izolare acustica Rigips® Fonic. Aceasta a fost lansata in primavara sub sloganul „Da linistea mai tare!” si a fost incheiata la finalul lunii noiembrie.
Rigips® Fonic a fost lansat in primavara, in cadrul unui eveniment la care au participat cele mai importante companii din domeniul constructiilor,
comercializarii materialelor de constructii, dezvoltatori, arhitecti, specialisti din domeniul acusticii, reprezentanti ai mediului universitar, alaturi de colegi din vanzari si marketing.
FRIENDS Advertising a asigurat comunicarea ATL, BTL si online pentru promovarea Rigips® Fonic Pe tot parcursul anului. Executiile de care a beneficiat campania includ print, platforma online www.dalinisteamaitare.ro, display advertising si POSM.
“Un alt proiect important dezvoltat impreuna cu FRIENDS Advertising este lansarea gamei de solutii pentru izolare acustica, Rigips® Fonic. FRIENDS Advertising a propus, dezvoltat si coordonat evenimentul de lansare si proiectul a continuat de-a lungul anului cu crearea unui website dedicat si derularea a doua valuri de campanie de comunicare, ce a rulat pe internet, TV si in presa, aducandu-ne extrem de aproape de atingerea obiectivelor stabilite pentru noul brand pentru anul 2011”, declara Bogdan Balan, Product Manager, Rigips Saint-Gobain.
Campania de toamna Rigips® Fonic s-a desfasurat in perioada 2 – 30 noiembrie si a beneficiat de 2 executii destinate difuzarii TV. Acestea au fost sustinute in mediul online prin intermediul platformei dedicate – www.dalinisteamaitare.ro – construita cu ocazia lansarii produsului, in primavara.
“Domeniul materialelor pentru constructii si amenajari interioare este unul complex, iar din colaborarea de pana acum cu Rigips am invatat ca de fiecare data trebuie sa “intram in casele oamenilor” si sa gasim beneficiile pe care le aduc aceste produse, de cele mai multe ori inovative. De aceea, in cazul Rigips® Fonic, atat conceptul, cat si toate componentele campaniei au gravitat in jurul reprezentarii linistii.
Din punct de vedere creativ, provocarea a fost expunerea acestui beneficiu abstract legat de sunet in medii statice, cum ar fi printul. Iar provocarea strategica a fost sa gasim mediile si tacticile care pot transmite acest beneficiu intr-un fel cat mai surprinzator, dar si usor de inteles. ”, afirma Ioana Teodorescu, Client Service Manager, FRIENDS Advertising.
Agentia a derulat de asemenea si planificarea si achizitia spatiilor media pentru campanie, cu un mediaplan ce a cuprins online, print si TV.
Echipa implicata in proiect:
– din partea FRIENDS Advertising: Adrian Bumbu – Senior Copywriter, Bojan Spasic – Senior Art Director, Ioana Teodorescu – Client Service Manager, Oana Andrei – Account Manager
– din partea Rigips Saint-Gobain: Bogdan Balan – Product Manager, Corina Vasile – Marketing Manager, Ralida Trestianu – Communication Specialist
– evenimentul de lansare a fost realizat in colaborare cu Zebra Communications
– spoturile TV si filmarile pentru website-ul www.dalinisteamaitare.ro au fost realizate in colaborare cu casa de productie Commitet
FRIENDS Advertising a fost infiintata in 2003, in jurul echipei creative Sorin Tranca – Bojan Spasic, cu o experienta de lucru in aceasta formula de aproape 14 ani. Nascuta sub semnul creativitatii unor seniori in publicitate, FRIENDS si-a intarit in timp aceasta pozitionare si lucreaza la consolidarea ei pe principalele zone ale comunicarii.
Doar in ultimii 3 ani FRIENDS a deservit in jur de 30 clienti, printre care: Unilever (Dero, Knorr, Delikat, Sunsilk, Omo, Dove, Rexona, Axe – dar si proiecte de Trade Marketing), SIBEX, Canon Photo-Video CEE (cont regional), Tina R, Medrom, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Libra Bank, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, Sensiblu, Dimri International, Raiffeisen Evolution, ITV Rusia, Titanmar, Monopoly Media, Rigips, Say Shops, PSI Swaziland, A&D Pharma, Romfelt Real Estate, Cris-Tim, F64, Let’s Do It Romania.
Despre Rigips® Fonic
Rigips® Fonic este placa de gips-carton cu calitati de izolare fonica superioare, utilizabila in gama de sisteme de pereti, tencuieli uscate si plafoane proiectate pentru a asigura un indice ridicat de izolare acustica. Performanta imbunatatita a sistemelor de constructii mentionate vine din folosirea in aceste sisteme a unor noi produse: pe langa placile de gips-carton Rigips® Fonic (cu dimensiunea de 12,5x1200x2000 si 12,5x1200x2600 mm), profilul acustic Rigips® Fonic SP75 si accesoriile speciale pentru plafoane.
Utilizarea placilor Rigips® Fonic permite reducerea disconfortului sonor cu pana la 60%: testele desfasurate anul trecut la laboratorul CSI din Praga, recunoscut la nivel european, au aratat o crestere cu 4 dB a indicelui de izolare acustica obtinut prin inlocuirea placii standard cu placa Rigips® Fonic in constructia unui perete simplu placat. Utilizarea lor in sisteme cu dubla placare duce la o si mai mare crestere a indicelui de izolare acustica.
Pentru mai multe informatii despre campania de comunicare Rigips® Fonic, va rugam contactati:
Madalina Mezdrea
Account Manager
BORTUN•OLTEANU
Tel: 0731 037 885
Mail: [email protected]