București, 16 noiembrie, 2023 – În rețeaua internațională Glovo, care cuprinde 25 de țări, România ocupă locul doi ca număr de comenzi și locul al treilea după valoarea acestora, fiind o piață aflată în proces de maturizare, care continuă se dezvolte. Cu scopul de a susține obiectivele de business ale companiilor partenere, Glovo oferă o gamă extinsă de servicii de promovare online și offline, peste 45 de branduri accesând astfel de instrumente în ultimul an. De altfel, cererea pentru serviciile de promovare personalizate a crescut cu 70% în ultima jumătate de an, comparativ cu aceeași perioadă din 2022.
Astfel, pentru companiile partenere, indiferent de domeniul de activitate, Glovo pune la dispoziție diferite tipuri de instrumente de promovare online & offline ce urmăresc creșterea vânzărilor în aplicație, fidelizarea utilizatorilor sau extinderea audienței. Printre acestea se numără secțiuni tematice, colecții dedicate brandurilor, magazine virtuale, campanii optimizate de branding, cât și campanii offline de sampling prin intermediul comenzilor livrate.
Printre cele mai accesate servicii de promovare din acest an s-au numărat secțiunile speciale de evenimente, căutările sponsorizate, Cart upSell și serviciile de sampling, brandurile din România care au apelat cel mai des la aceste opțiuni activând în categoriile de retail și FMCG.
Deși în România majoritatea comenzilor Glovo sunt realizate pe segmentul restaurante, compania având parteneriate cu mii de restaurante la nivel național, sectorul Q-Commerce (ce reunește supermarketuri și retaileri) se află pe un trend ascendent, clienții având posibilitatea de a accesa la un singur click distanță o paletă extinsă de articole din multiple categorii. Datele arată că mai mult de 20% dintre utilizatorii Glovo din România au plasat cel puțin o comandă din categoria Q-Commerce. La nivel Global aplicația Glovo este numărul 1 în ceea ce privește descărcările utilizatorilor în peste 20 din cele 25 de piețe în care operează compania, inclusiv în România. De altfel, viziunea companiei este aceea de a oferi utilizatorilor posibilitatea de a accesa ușor tot ce se află în orașul lor.
De asemenea, Glovo a început o transformare de la folosirea instrumentelor tradiționale de marketing la soluții noi în ceea ce privește publicitatea orientată spre performanță, integrând experiența utilizatorului, ceea ce se traduce într-o rentabilitate ușoară și garantată a investiției.
Evenimentul Brands Day a reunit peste 70 reprezentanți din 40 companii de top din România
În luna noiembrie, Glovo a organizat prima ediție a Brands Day, un eveniment special creat pentru a prezenta brandurilor partenere oportunitățile de promovare disponibile în platforma Glovo, în contextul evoluției platformei în România, dar și a obiceiurile consumatorilor cu privire la aplicație.
În cadrul evenimentului Brands Day, ce a avut loc la București, au luat parte peste 70 de reprezentanți ai unora dintre cele mai importante branduri din România, printre care și parteneri care au prezentat studii de caz ale campaniilor de succes realizate alături de Glovo. Alexandra Dinovici (General Manager Glovo România), Arnau Cortes (VP departament management global Glovo), Andrei Manea (Director divizie Q-Commerce, România) și echipa locală Brand Ads au furnizat atât date specifice la nivel global, cât și pentru piața locală, dar și care sunt obiectivele și planurile companiei pentru 2024 și pentru viitor și au prezentat noile instrumente tehnologice de promovare disponibile pentru branduri.
Despre Glovo
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este dea oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.