Targul International de Vinuri GoodWine, editia noiembrie 2012, a ridicat la noi standarde de calitate organizarea evenimenteleor dedicate vinului din Romania. Cei peste 100 de expozanti si subexpozanti din Romania si alte 15 tari au atras peste 10,000 de vizitatori.
“Un eveniment al Lumii Vinului cu toate elementele recunoscute oriunde pe glob: spatiu suficient, numar mare de expozanti, titluri noi in numar record, prezentari, simpozioane, show-uri gastronomic. Cea de-a VIII-a editie, pe langa faptul ca seteaza un nivel nemaiatins pana acum, va ramane ca “moment” pentru vin si pentru iubitorii vinului. Cred ca mai tarziu, in timp, vom clasifica actiunile domeniului ca “inainte” si “dupa” …GOOD WINE 2012”, a declarat Catalin Paduraru, Wine Ambassador si Master of Ceremony al GoodWine.
Expozantii – producatori romani, importatori, distribuitori si companii din domenii conexe, au adus in fata vizitatorilor peste 1.000 de vinuri, din care circa 500 au fost lansari si premiere.
„Putem afirma fara sa gresim ca am fost parte in cel mai mare si mai bine organizat salon de vinuri din Romania de pana acum. Noua casa in care s-a mutat evenimentul (Romexpo, pavilion C1) a ajutat foarte mult la cresterea evidenta a calitatii vizitatorilor. Avand in vedere trendul ascendent de pana acum al evenimentului, asteptam cu nerabdare urmatoarea editie a GoodWine, cea din primavara anului 2013”, considera Catalin Avasalcei, Director National Casa de Vinuri Cotnari – Partener Strategic GoodWine.
“O ocazie buna ca iubitorii de vin sa poata degusta si aprecia intr-un cadru placut, vinurile si creatiile expozantilor. O asociere fericita ca si perioada cu targul de carte Gaudeamus,asociere ce se poate concretiza intr-un parteneriat pe termen lung”, a declarat Costin Ghita, Director National Jidvei – Partener Principal GoodWine.
“Imbracat in straie de sarbatoare, GoodWine ne-a primit in aceasta toamna intr-o casa mult mai generoasa, cu spatii ample. Participantii, mai numerosi decat la editiile precedente, au putut interactiona liber, fara restrictii spatiale, cu vizitatorii”, a declarat Costel Cainamisir, Director Comercial Vinarte – Partener GoodWine.
Printre invitatii care s-au remarcat prin prezentarile facute s-a numarat unul dintre cei mai renumiti somelieri ai lumii, Dominique Laporte, care a fost prezent la standul smartdrinks.ro. Luca Maroni, cunoscut jurnalist de vin si enolog din Italia a vizitat GoodWine, fiind interesat de specificitatea vinurilor romanesti. Un succes deosebit a avut seminarul dedicat vinurilor chiliene, sustinut de Doru Dumitrescu, Presedintele Asociatiei Somelierilor din Romania.
SAVORhd.tv® – Web TV, s-a lansat oficial cu ocazia Targului International de Vinuri GoodWine si a transmis LIVE pe parcursul celor trei zile ale evenimentului. Ultima zi de targ a fost rezervată transmisiei in direct a competiției pentru somelieri WINE MASTER 2012 aflată la cea de-a 8-a ediție. Competiția a fost organizata cu sprijinul Asociatiei Somelierilor din România si s-a desfasurat sub egida Federatiilor de Somelieri si Bucatari din Romania. Competitia a inclus, printre altele, probe de: degustare vinuri si „fine spirits”, servirea vinurilor si asocierea preparatelor culinare cu acestea, asocierea vinurilor cu tigari de foi.
Accesoriile dedicate vinului au fost prezentate de companii din tara si din strainatate: Horeca Expert, Climadiff, Fusion Technique, Romwine Equipments, Lantec, Valdo Invest, IPPU Packaging, Transilvania Bois, Butirom Baril, Azoc Star, Casa Grande, Glass Container Company, Transilvania Pack and Print, Quinti.
Conti Group, unul dintre cei mai importanti furnizori de utilaje si echipamente pentru sectorul HoReCa, a utilat spatiul dedicat gastronomiei.
Parteneri: Asociatia Somelierilor din Romania (ASR), Organizatia Somelierilor din Romania 2011 (OSR2011), Asociatia Degustatorilor Autorizati din Romania (ADAR).
Parteneri media: GoldFm, Vinul.ro, GoodFood, Travel Mix, Food&Bar, Piata, Modern Buyer, Horeca Romania, Millesime, Bucataria pentru toti, Gastromedia, Hrb Expert, Magazinul Progresiv, Casino, Domus, Caminul, AutoExpert, YachtExpert, Bursa, Business Adviser, Business Point, Media Bloc, Spin Media, 9am.ro, wall-street.ro, garbo.ro, bucatarescu.ro, infoaliment.ro, rol.ro, deluxelifestyle.ro, dietetik.ro, ebucataria.ro, culinario.ro, vipstyle.ro, calendarevenimente.ro, eventurism.ro, promoafaceri.com, costachel.ro, culinar.ro, agriculturaromaneasca.ro, toubik.com.
Pe toata perioada targului, vizitatorii au putut degusta gratis specialitatile italiene de cafea espresso si cappuccino ale companiei Bristot. Partenerii gastronomici au fost Albalact – Raraul, Napolact, Angst si Zimbria.
Cea de-a noua editie a Targului International Goodwine se va desfasura in perioada 29-31 martie 2013, in Pavilionul C1 din cadrul Centrului Expozitional Romexpo.