Performanța Grupului
- Extindere accelerată: veniturile au progresat cu 12% în T3 2021 față de T3 2020, până la 368 milioane de Euro, în timp ce numărul unităților generatoare de venituri (RGU) a atins 19,9 milioane în T3 2021, în creștere cu 12% față de aceeași perioadă din 2020;
- Performanță generală solidă, cu EBITDA ajustată de 136 milioane de Euro (inclusiv IFRS 16) și de 114 milioane de Euro (fără IFRS 16) în T3 2021, o creștere cu 10%, respectiv 7%, față de T3 2020;
România – progres susținut
- Creșterea excepțională a veniturilor cu 8% în T3 2021 (comparativ cu T3 2020), bazată pe evoluția RGU. Serviciile de pay-tv au progresat cu 9%, la 5,1 milioane, serviciile de internet fix cu 15%, la 3,7 milioane, serviciile de telecomunicații mobile cu 12%, la 4,1 milioane;
Spania – creștere accelerată
- Evoluție extraordinară a veniturilor, în creștere cu 32% în T3 2021 față de T3 2020, pe fondul dinamicii RGU.
|
Serviciile de telefonie mobilă au crescut cu 26% până la 2,8 milioane, serviciile de internet fix cu 134% până la 393.000.
DIGI Communications N.V. anunță, vineri, 12 noiembrie 2021, rezultatele financiare aferente celor nouă luni încheiate la 30 septembrie 2021. Grupul a înregistrat venituri în valoare de 1.1 miliarde Euro, în creștere cu 12% comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, iar baza unităților generatoare de venit (RGU) s-a majorat cu 12%, ceea ce indică o extindere substanțială a serviciilor furnizate (RGU), în cuantum de 19,9 milioane Euro, în contrast cu 17,7 milioane (la 30 septembrie 2020). EBITDA ajustată a fost de 387 milioane de Euro (inclusiv IFRS 16) și 325 milioane de Euro (fără IFRS 16) un progres de 10%, respectiv 8%, în comparație cu perioada anterioară.
DIGI și-a menținut direcția ascendentă în al treilea trimestru al anului 2021, operațiunile centrale din România și Spania reconfirmând performanțele remarcabile ale Grupului. 59% din veniturile consolidate au fost generate de activitățile de pe piața principală, România, căreia îi corespund 69% din totalul unităților generatoare de venituri. În ceea ce privește performanța câștigurilor, Spania continuă să mențină poziția secundară în rândul țărilor, cu o dinamică accelerată în primele nouă luni ale anului, care asigură 26% din totalul veniturilor, urmată de Ungaria (14%) și Italia (2%).
Creșterea semnificativă a bazei de clienți la nivelul întregului Grup constituie motorul care a determinat rezultatele puternice. Serviciile de telecomunicații mobile au atins 7,3 milioane RGU (+ 18% față de 30 septembrie 2020), serviciile de pay-tv au depășit 6 milioane (+7% RGU față de 30 septembrie 2020) și serviciile de internet fix s-au situat la 4,8 milioane RGU (+17% față de 30 septembrie 2020).
„Grupul DIGI își continuă parcursul de creștere și performanța solidă, cu rezultate consistente în al treilea trimestru al anului 2021, atât din punct de vedere financiar, cât și operațional, ceea ce reprezintă efectul angajamentelor pe care ni le-am asumat față de clienți, investitori și parteneri. Atenția noastră constantă de a furniza clienților noștri servicii de încredere și calitative a dus la o creștere semnificativă a utilizatorilor care ne-au ales. Le suntem recunoscători acestora, precum și echipelor noastre pentru profesionalismul și competența de care dau dovadă în fiecare zi, indiferent de contextul dificil pe care îl traversăm.
Suntem convinși că anul viitor va fi plin de provocări, dar și de oportunități semnificative pentru activitatea noastră. Recent, am obținut licențe de spectru în Portugalia, ceea ce va permite Grupului să își extindă activitatea pe o nouă piață, pentru a oferi servicii de telecomunicații de înaltă calitate, la prețuri accesibile, bazate pe cele mai recente tehnologii”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al DIGI Communications N.V.
Raportul financiar corespunzător T3 poate fi consultat aici.
Despre DIGI Communications NV
DIGI Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice RCS & RDS, liderul pieței de internet, pay-tv și servicii convergente din România, cu operațiuni în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 28 de ani, compania deține aproape în totalitate cea mai modernă (de ultimă generație) și extinsă rețea de fibră optică din regiune, depășind 9,8 milioane de locuințe în România și Ungaria (decembrie 2020). DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și în cel al comunicațiilor mobile. De-a lungul timpului, acest avantaj competitiv a devenit un beneficiu pentru milioane de clienți, care au obținut astfel acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de calitate superioară. În România, Grupul DIGI este în prezent cel mai mare angajator din mediul antreprenorial local, cu aproximativ 14.700 de angajați (20.000 pe toate piețele pe care activează).
Conținutul cross-media al Grupului DIGI cuprinde posturile TV DIGI4K, prima televiziune cu emisie ULTRA HD lansată în România, Digi 24, DigiSport 1, 2, 3, 4, Film Now (pay-TV), DIGI World, DIGI Animal World, DIGI Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, posturile de radio Digi FM, PROFM, Dance FM, Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub umbrela Digi Online.