HEINEKEN Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 1.085 milioane lei, in scadere cu 3%

0
732

HEINEKEN Romania isi anunta rezultatele pentru anul 2014: intr-o piata aflata in scadere si un context economic dificil, HEINEKEN Romania si-a imbunatatit profitabilitatea, inregistrand o crestere de doua cifre a acesteia in 2014;

Cifra de afaceri neta a companiei a fost de 1.085 milioane lei, mai mica cu 3% decat in 2013;
Rezultate puternice pentru brandurile din portofoliu, precum Heineken®, Ciuc®, Desperados® si Neumarkt®
Portofoliul companiei s-a extins cu noi branduri si inovatii, precum Affligem®, Ciuc 0,0%®, Ciuc Natur Radler Mere Rosii®, Golden Brau 0,0% ®

„in 2014, conditiile meteorologice nefavorabile, combinate cu presiunea continua a mediului economic au dus la o scadere a consumului de bere, pretutindeni in Romania. Compania noastra a fost de asemenea afectata, inregistrand o scadere a cifrei de afaceri cu 3 procente. in ciuda acestor conditii dificile, am crescut profitabilitatea generala a companiei datorita diversitatii produselor noastre, a eficientizarii costurilor si a inovatiilor pe care le-am inclus in portofoliul nostru”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.

Previziuni pentru 2015:
„in timp ce piata de bere ramane dependenta de contextul economic si de conditiile meteorologice, suntem increzatori ca strategia noastra, centrata pe dezvoltarea marcilor din portofoliu si pe inovatie, va continua sa aduca o crestere sustenabila a companiei”, a adaugat Onno Rombouts.

Ca membru activ al societatii, HEINEKEN Romania va continua sa depuna eforturi pentru a obtine rezultate solide in cadrul agendei “Brewing a Better World”, axate pe: reducerea amprentei de CO2, promovarea in mod activ a consumului responsabil, punand accent pe sanatatea si siguranta angajatilor si pe sprijinirea comunitatilor locale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here