HEINEKEN Romania publica cea de-a patra editie anuala a Raportului de Sustenabilitate, aratand progresul companiei in toate ariile agendei „Brewing a Better Future”.
“Avem responsabilitatea de a fi lideri atat ca afacere cat si ca membri ai societatii din care facem parte. tinand cont de obiectivul nostru de a deveni cel mai verde producator de bere pana in anul 2020, ne-am fixat tinte ambitioase. Suntem mandri sa anuntam ca rezultatele pe care le-am obtinut in 2012 in aria Sustenabilitatii sunt foarte bune si ne duc mai aproape de atingerea obiectivului nostru final. Progresul pe care l-am inregistrat este rezultatul direct al actiunilor noastre si al implicarii angajatilor si partenerilor nostri”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.
Repere cheie din Raportul de Sustenabilitate 2012:
I.imbunatatirea operatiunilor pentru a avea o contributie pozitiva asupra planetei si mediului inconjurator:
Consumul specific de apa folosita in productia de bere a scazut cu 4.9% in ultimii 3 ani.
Am eficientizat rutele de distributie si le-am redus cu 3 milioane de kilometri in ultimii 3 ani.
In 2012, am redus consumul specific total de energie cu 8.4% comparativ cu anul 2011, ajungand la 127.3 MJ/hl.
II.Investitia in oameni, in angajatii nostri si in comunitatile in care ne desfasuram activitatea:
Siguranta angajatilor nostri este prioritatea numarul 1 in tot ceea ce facem.
In ultimii 3 ani, am investit peste 1 milion RON in toate cele 4 orase in care avem fabrici de bere, prin Programul HEINEKEN pentru Comunitati.
65% din ingredientele naturale necesare fabricarii berii provin din Romania.
III.Impactul asupra rolului berii in societate:
Mesajul “Consuma responsabil” a fost comunicat prin toate brandurile noastre.
In 2012 am lansat 4 Centre AlcoInfo in spitale generale din Romania, in parteneriat cu ONG-ul ALIAT.
Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2012 este disponibil integral pe site-ul HEINEKEN Romania, www.heinekenromania.ro.