HEINEKEN Romania despre Raportul de Sustenabilitate: Ne-am imbunatatit performantele in 2014

0
900

HEINEKEN Romania si-a imbunatatit rezultatele cu privire la atingerea obiectivelor Agendei de Sustenabilitate “Brewing a Better World” pe anul 2014, arata Raportul de Sustenabilitate al companiei pe anul trecut.

Repere cheie in Raportul de Sustenabilitate pe anul 2014:

Peste 70% din ingredientele folosite in producerea berii provin acum din Romania
Investitia in comunitatile locale, prin programul HEINEKEN pentru Comunitati, a depasit 1.6 milioane lei. Fondurile s-au indreptat spre Constanta, Craiova, Targu Mures si Miercurea Ciuc, orasele in care compania detine fabrici de bere
Peste 70.000 de oameni au fost informati despre consumul responsabil si riscurile abuzului de alcool prin Programul AlcoHelp dezvoltat in parteneriat cu ALIAT

Peste 216.000 de tone de produse electronice au fost reciclate datorita parteneriatului nostru cu Green WEEE
Toate fabricile noastre au statii de tratare a apei uzate, din dorinta de a proteja mediul si resursele de apa
Sanatatea si siguranta angajatilor nostri ramane prioritatea numarul 1.

„Unul dintre principiile dupa care ne ghidam este sa ne dezvoltam compania in mod sustenabil. Credem ca asta ne permite, pe termen lung, sa aducem un plus de valoare comunitatilor in care ne desfasuram activitatea, partenerilor, consumatorilor si angajatilor nostri. Brewing a Better World este o prioritate de business pentru noi, iar atingerea obiectivelor de sustenabilitate pe anul trecut este rezultatul energiei pe care toti angajatii companiei o depun in mod constant in aceasta directie”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.

in 2014, compania si-a concentrat eforturile asupra celor sase prioritati ale agendei, obtinand rezultate mai bune pe fiecare dintre aceste arii: promovarea consumului responsabil de alcool, sustinerea comunitatilor locale, asigurarea sanatatii si sigurantei angajatilor, protejarea resurselor de apa, reducerea emisiilor de CO2 si aprovizionarea sustenabila. Tot in 2014, am redenumit strategia globala de sustenabilitate din “Brewing a Better Future” in “Brewing a Better World” pentru a evidentia impactul global pe care HEINEKEN il are astazi.
Raportul complet de Sustenabilitate pentru anul 2014 se gaseste pe site-ul HEINEKEN Romania http://www.heinekenromania.ro/sustainability/reporting.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here