Inițiativa are misiunea de a veni în sprijinul business-urilor din domeniul ospitalității, grav afectat de pandemie
București, 25 mai 2021. HEINEKEN se alătură campaniei „Dor de bun și bine„, inițiate de Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România – HORA, cu misiunea de a facilita crearea unui cadru de funcționare în siguranță a business-urilor din HoReCa, unul dintre sectoarele cele mai afectate de pandemia de Covid-19.
Într-o primă fază, inițiativa are în prim-plan „Ghidul de siguranță în restaurante„, primul material din România care definește, într-o manieră cuprinzătoare, măsurile optime de siguranță și responsabilitate destinate atât operatorilor din industrie, cât și consumatorilor, și formulate în linie cu obiectivul național de a preveni răspândirea virusului.
Proiectul este găzduit de o platformă dedicată, unde sunt detaliate măsurile definite în cadrul ghidului de siguranță, printre care care: practica optimă pentru curățenie și dezinfecție, gestionarea obiectelor utilizate în comun, importanța ventilației și a sistemelor de aer condiționat, regândirea spațiilor și a procedurilor, alături de managementul și instruirea angajaților. De asemenea, Ghidul încurajează consumatorii să respecte măsurile de prevenție adecvate în spațiul public.
”Am fost încă de la debutul pandemiei alături de partenerii noștri de business și ne-am implicat alături de celelalte companii din Asociața Berarii României în sprijinirea sectorului HoReCa, unul dintre cele mai afectate de criza sanitară. Acum, prin campania inițiată de HORA, continuăm demersul de a susține redresarea industriei ospitalității. HoReCa este un sector important pentru economia locală – înainte de pandemie, doar berea servită în HoReCa genera 443 milioane de euro în economia românească, în timp ce anul trecut, a generat doar puțin mai mult de jumătate, respectiv 241 milioane de euro. În același timp, localurile ne aduc împreună, sunt parte din viața noastră socială. De aceea, în toată această perioadă, am continuat să fim alături și de consumatori, cărora le mulțumim pentru modurile inventive prin care au menținut atmosfera ‘ieșirilor în oraș’, în siguranța propriilor case. Lor le este dedicată cea mai recentă campanie globală a brandului nostru Heineken®, ‘WE’LL MEET AGAIN’, prin care ne-am dorit să le oferim oamenilor inspirație și încurajare în timpul pandemiei”, declară Gheorghe Andresz, Traditional Trade and Out-of-Home Director, HEINEKEN România.
Platforma campaniei ”Dor de bun și bine” găzduiește și o colecție de vizualuri care conțin fotografii din restaurante și localuri din București și alte destinații din România, cu angajați reali și preparate din meniul aferent.
Campania inițiată de HORA este susținută, alături de HEINEKEN România, de alte cinci companii, precum și de Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării (CLCC).
Mai multe informații despre inițiativă sunt disponibile online, pe platforma dedicată www.dordebunsibine.ro, precum și pe pagina de Facebook HORA.
Despre HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru calitate, Respectul pentru oameni și pentru planetă, Bucuria de a trăi.
În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’.
Cele mai recente informații despre activitatea HEINEKEN România sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro și pe LinkedIn.