- Scandinavian Touch, Modern Rustic, House of Elegance şi Magic Moments – 4 noi stiluri de amenajare create de Hornbach
Bucureşti, 15 septembrie 2016 Un cămin confortabil este visul oricui îşi amenajează sau renovează locuinţa. Tocmai din acest motiv, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, propune noi stiluri de amenajare a casei astfel încât oricine să găsească inspiraţia de care are nevoie.
„O idee completă pentru amenajarea spațiilor de locuit – de la pereți și pardoseli, până la decorațiuni – acesta este obiectivul nostru în fiecare sezon. Tocmai din acest motiv, lansăm în această toamnă noi stiluri de amenajare din care românii se pot inspira pentru a crea confortul dorit în propria locuinţă”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Scandinavian Touch – Un mod de viaţă
Inspiraţia scandinavă, de o simplitate exemplară, stă la baza stilului Scandinavian Touch prezentat de Hornbach, aducând un şarm stilistic cu totul deosebit. Designul nu este unul pretenţios, fiind dictat de funcţionalitatea şi relaxarea specifice ţărilor nordice. În acest stil, amenajarea este inspirată de bucuria față de lucrurile simple şi de natură.
Atenția este concentrată asupra nuanțelor pastelate deschise, atât pentru amenajarea integrală, cât şi pentru decoraţiuni şi alte accesorii. Pentru pereţi este recomandată culoarea albastră, aceasta fiind completată cu nuanțe de gri deschis, crème-rosé și alb-unt. Când vine vorba de mobilier sau alte decoraţiuni, Hornbach propune elemenetele din lemn de culoare deschisă.
Modern Rustic – Căldura casei tale
Natural și durabil – acestea sunt elementele care caracterizează stilul Modern Rustic. Cu accent pe nuanțe calde şi mult lemn pentru amenajarea spațiilor, şi în această idee de decorare toată atenția este concentrată asupra confortului.
Pentru decorațiuni sunt utilizate materiale în culori naturale, chiar și lucrate manual. Deschiderea spațiului de locuit către natură constituie, de asemenea, o parte esenţială a acestei tendințe. Modern Rustic poate crea un ambient ce va aduce clipe minunate petrecute alături de familie, într-un loc în care fiecare se simte bine.
House of Elegance – Oferită de natură
În acest stil de amenajare a locuinței, prezentul se întâlnește cu trecutul: elementele moderne se bazează de fiecare dată pe un design ce amintește de trecut. Suprafețele de calitate superioară din malachit și agat sunt combinate cu accesorii din cupru și de culoare aurie. În acelaşi timp, materiale catifelate și mătăsoase, cu modele fine, asigură efecte misterioase.
Această armonie defineşte valoarea întregii amenajări. În încăperile decorate conform stilului House of Elegance este asigurată o atmosferă caldă pentru primirea oaspeților şi pentru clipe preţioase petrecute împreună.
Magic Moments – Armonii în nuanţe de roşu
Viața trăită cu intensitate mare într-o ambianță elegantă se află în centrul atenției când vine vorba de stilul Magic Moments care oferă cadrul perfect pentru clipe relaxante.
Nuanțele bogate de roșu specifice toamnei marchează selecția de culoare și conferă senzația de stabilitate. Nu doar culorile, ci și alte obiecte de amenajare aduc note teatrale, iar căldura pe care o emană acestea transformă ambientul într-un loc în care oricine s-ar simţi confortabil.
Cele patru stiluri propuse de Hornbach în acest sezon se pot regăsi şi în cele mai noi prospecte aflate în magazine începând cu 30 august 2016.
# # #
Despre Hornbach România
HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2015/2016 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,755 miliarde de Euro, în creștere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioară.
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 154 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).
Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având peste 17.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.