KFC vine în întâmpinarea clienților cu un meniu savuros de mic dejun, care cuprinde o gamă variată de produse: wrapuri sau sandwich-uri cu pui, ouă, bacon și salate. Acestea sunt proaspăt preparate în fiecare zi, fiind disponibile până la ora 12:00, în restaurantele selectate din București și din țară. Meniul de mic dejun se adaugă meniului de bază, clienții putând comanda rețetele deja consacrate KFC și în acest interval orar.
,,La KFC, știm că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. De aceea, anul acesta am extins gama de produse și numărul locațiilor în care aceasta este disponibilă și am adus în restaurante brandul de cafea Seattle’s Best Coffee. Și cum ora micului dejun diferă de la o persoană la alta, ne-am gândit să le oferim clienților noștri produsele de mic dejun până la ora 12:00, pentru ca oricine să se poată bucura de preparatele delicioase special gândite pentru a oferi energie întreaga zi”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
Clienții KFC pot alege dintre produse din pui proaspăt preparat în restaurant, în fiecare zi, după rețeta secretă cu 11 ierburi și condimente a Colonelului Sanders, sau sandwich-uri și wrap-uri cu ouă proaspete. KFC pune la dispoziția clienţilor și o gamă diversificată de produse lactate Albalact – lapte bătut, sana și chefir.
Special pentru promovarea gamei de mic dejun, KFC lansează o nouă platformă online, ce vine în ajutorul celor care preferă să amâne alarma ceasului de mai multe ori, în favoarea somnului dulce de dimineață. Prin intermediul acesteia, fanii brandului pot câștiga peste 600 de premii pe perioada campaniei, constând în perne personalizate şi vouchere Mic Dejun.
Anul acesta, KFC a inclus în meniul din restaurante un nou brand de cafea, Seattle’s Best Coffee. Cu un gust unic și intens, datorat calității superioare a boabelor de cafea, 100% Arabica, acest sortiment este disponibil în opt variante, de la espresso, americano și white americano, la specialități precum cappuccino, mocha, latte, caramel latte și vanilla latte.
Pentru mai multe detalii despre noutățile pregătite de KFC, accesați pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.
*****
Despre KFC
KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® și Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvişuri de pui proaspăt preparate, biscuiți și garnituri. Există peste 19,400 de locații KFC în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)
În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 61 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova.
Despre Yum! Brands
Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, deține peste 41,000 restaurante în peste 125 de țări și teritorii. Yum! ocupă locul 216 în lista Fortune 500, cu venituri de peste 13 miliarde de dolari. În 2014, Yum! a fost numit în top 100 Corporate Citizens de către Corporate Responsibility Magazine, fiind și unul dintre Aon Hewitt Top Companies for Leaders din America de Nord. Mărcile de restaurante deținute de companie – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – sunt liderii globali în materie de produse alimentare din categoriile pui, pizza și stil mexican. În afara Statelor Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea internațională de retail.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați:
Raluca Stoica
Senior Media Associate, Golin București
Email: [email protected]
Telefon: 0742 100 625