În doar patru luni de funcționare a programului IMM Invest 2021, ING Bank România a acordat credite noi în valoare de peste 1,2 miliarde de lei, cu 20% mai mult față de întreg anul 2020. Apropiindu-se rapid de epuizarea plafonului, ING a solicitat suplimentarea acestuia încă din vară și a obținut o majorare a fondurilor de 35%, respectiv 400 de milioane de lei, pe care îi poate acorda până la sfârșitul anului.
„Interesul pentru IMM Invest a fost foarte ridicat anul acesta. Creditele destinate investițiilor au crescut cu 25% față de nivelul anului trecut, lucru care denotă faptul că antreprenorii au încredere în redresarea economiei, căutând să retehnologizeze și să eficientizeze afacerile, în ciuda tuturor obstacolelor cu care încă ne confruntăm cu toții. Ne bucurăm că am obținut suplimentarea plafonului pentru a putea continua să le oferim și această opțiune de finanțare și să fim alături de mediul de business din România.”, a declarat Mihaela Oțel, Tribe Lead Business Lending, ING Bank România.
În aprilie 2021, ING Bank a anunțat faptul că se alătură în cea de-a doua ediție a programului IMM Invest, după ce în 2020 a acordat credite de peste un miliard de lei. Per total, ING a primit anul acesta 5.000 de solicitări din partea antreprenorilor. Dintre companiile care au obținut finanțare în cadrul programului IMM Invest prin intermediul băncii în ediția de anul acesta, 80% sunt microîntreprinderi și întreprinderi mici. Totodată, 60% au beneficiat de 90% procent de garantare, maximul ce poate fi acordat. În topul celor trei județe în care se află antreprenorii care au solicitat finanțare prin programul IMM Invest se află, ca anul ce a trecut, București, Argeș și Sibiu.
Despre ING Bank România
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.