Investiție în online: Quickshop.ro investește 350.000 Euro în eficientizarea fluxului de comandă

0
1345

 

        Retailer-ul online care oferă soluții de încălzire, climatizare și tratare a apei a investit peste 350.000 euro într-un nou depozit logistic, call center, WMS Crosspoint, pentru dezvoltarea capacității de livrare mai rapidă a produselor către clienți. În urmă investiției realizate, retailer-ul Quickshop.ro a diminuat cu peste 90% problemele generate de livrările incomplete sau parțiale, a crescut capacitatea de stocare, manipulare și distribuție a mărfii, a creat noi locuri de muncă și un mediu plăcut de lucru pentru angajați. Prin investiția realizată, retailer-ul estimează o creștere a cifrei de afaceri cu peste 50% în 2020.

 

Având în vedere contextul în care, conform Expert Forum, sistemele de încălzire centralizată din România se află într-un colaps, investiția retailer-ului a ajutat la creșterea stocurilor la o gamă diversificată de centrale termice pe gaz, centrale termice pe lemne, centrale electrice, dar și centrale termice pe peleți pe lângă celelalte produse comercializate.

 

În România, din 315 sisteme de încălzire centralizată, au rămas mai puțin de 50 și doar 19 dintre acestea mai au peste 10.000 de gospodării branșate. Mai mult decât atât, chiar și acolo unde aceste sisteme de termoficare încă mai există, calitatea serviciilor de încălzire și furnizare de apă caldă sunt destul de ineficiente, această situație făcând ca multe gospodării să se îndrepte către achiziția de centrale proprii, acestea având un randament mult mai mare. Pe lângă acest fapt, la numărul mare de cereri de debranșare contribuie totodată și dorința proprietarilor de a avea un control asupra sistemelor de încălzire.

 

„Din 2006 și până în prezent, am trecut prin mai multe etape, atât în ceea ce privește capitolul inovare, cât și în ceea ce privește informarea clientului cu privire la sistemele de încălzire și performanță acestora. Încă se inovează constant deoarece apar soluții noi, SMART, cu design și consum din ce în ce mai eficient. Observăm că și clienții sunt mult mai atenți la sfaturile specialiștilor și la trendurile din piață iar unul dintre trendurile acestui moment este controlul prin intermediul Internetului” declara Andrei Botoaga, CEO-ul magazinului www.quickshop.ro.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here