Investițiile UPC România au generat beneficii sociale în valoare de 309 milioane de euro în ultimii 4 ani

0
1078

  • Investiţiile constante ale UPC România în infrastructura digitală şi inovaţie aduc beneficii clienţilor şi companiilor din România
  • UPC România a realizat investiții de aproximativ 200 milioane de euro în ultimii 4 ani pentru a oferi clienților acces la viteze superioare de internet și servicii de ultimă generație
  • Campania GIGAWorld va facilita până în anul 2025 inovații în valoare de cel puțin 250 de miliarde de euro pe an în Europa

 

Beneficiile sociale totale generate de investiţiile UPC România, parte a grupului Liberty Global, în internet broadband sunt estimate la 309 milioane de euro, datorate impactului vitezelor mai mari de internet (196 milioane euro), productivităţii crescute (95 milioane euro) şi concurenţei la nivelul preţurilor (18 milioane euro) din România, conform Oxera Consulting. Compania britanică de consultanţă a analizat infrastructura şi investiţiile UPC pe segmentul de internet de mare viteză în perioada cuprinsă între 2013 şi finalul primului trimestru al anului 2017, în România şi în toate ţările europene în care operează Liberty Global. 

 

Nivelul impactului economic total este estimat la 315 milioane euro, ca rezultat al beneficiilor UPC România oferite clienţilor în perioada 2013 – T1 2017. Ca parte a strategiei de extindere a reţelei sale de ultimă generație, UPC România a realizat investiţii importante de aprox. 200 milioane euro pentru a facilita accesul la servicii digitale de înaltă calitate  oferind, astfel, în prezent, viteze de internet de până la 500Mbps în toată aria sa de acoperire. În primul trimestru 2017, toată baza de clienţi UPC a trecut la noul portofoliu având astfel acces la viteze de internet de peste 150 Mbps. Viteza medie de care beneficiază în prezent clienţii UPC este de aproape 300 Mbps.

 

Robert Redeleanu, CEO UPC România şi UPC Ungaria: „În ultimii patru ani, prin investiţii susținute, am adăugat 1 milion de noi gospodării în aria de acoperire, serviciile noastre digitale fiind disponibile în prezent pentru peste 3 milioane de case. Creșterea s-a realizat, astfel, într-un ritm accelerat, în medie cu 10% în fiecare an, iar astăzi toţi clienţii din reţeaua noastră beneficiază de cele mai mari viteze de internet UPC. Obiectivul nostru pentru anii care urmează este acela de a furniza în continuare clienţilor noştri internet la cele mai mari viteze şi servicii de înaltă calitate, cu un impact şi beneficii semnificative atât în vieţile lor, cât şi asupra economiei locale, în general.”

 

În Europa, investiţiile Liberty Global în infrastructură broadband în perioada 2013 – primul trimestru al anului 2017 au generat beneficii sociale în valoare de 7 miliarde de euro. Cercetările independente realizate de Oxera Consulting au subliniat modul în care investiţia în infrastructură digitală a celei mai mari companii de servicii de televiziune şi internet broadband la nivel global aduce beneficii esențiale pentru clienţii şi companiile europene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Raportul completează lansarea inițiativei globale GIGAWorld, care conturează strategia Liberty Global de a aduce viteze gigabit de internet în ţările europene în care operează. În jur de 50 de milioane de locuinţe din Europa au acces la reţelele de mare viteză ale Liberty Global, iar compania se aşteaptă la conectarea altor câteva milioane în anii următori, prin intermediul programelor de extindere a reţelei anunţate anterior pentru Europa.

 

GIGAWorld, o lume cu acces larg la internet gigabit de înaltă calitate în care oamenii, dispozitivele și mediul colaborează inteligent, ar putea genera miliarde de euro pentru economia europeană și mondială, potrivit celor mai recente studii ale companiei de consultanță Arthur D. Little (“ADL). Raportul a fost realizat la solicitarea Liberty Global și oferă o perspectivă atractivă pentru viitor, evidențiind oportunitățile impresionante care se vor dezvolta odată cu implementarea inițiativei GIGAWorld la nivel global, incluzând operațiile chirurgicale la distanță asistate de roboți (tele-medicină), proiecțiile holografice 3D ale evenimentelor sportive și întreținerea ferestrelor zgârie-norilor cu drone.

 

ADL estimează că, în circumstanțe favorabile, ciclul de inovație GIGAWorld va genera în Europa dezvoltarea unei piețe de cel puțin 250 miliarde de euro și de până la 660 miliarde de euro pe an până în 2025. La nivel global, se așteaptă ca valoarea să ajungă la 1,3-3,5 trilioane de euro pe an.

 

În plus, se estimează că noile tehnologii vor îmbunătăți viețile oamenilor, vor dezvolta economia și vor revoluționa segmentul business. Realitatea augmentată, teleprezența virtuală și modul de viață automatizat sunt cele trei tipuri de aplicații care vor fi importante pentru dezvoltarea acesteia. Astfel, utilizarea și buna funcționare a acestor aplicații se va baza pe calitatea rețelelor, care vor trebui să furnizeze servicii esențiale precum lățimea mare de bandă,  fiabilitate înaltă, securitate sporită,  acoperire extinsă.

 

 

Despre Liberty Global

 

Liberty Global este cea mai mare companie internațională de comunicaţii prin cablu, cu operaţiuni în peste 30 de ţări din Europa, America Latină şi Caraibe. Investim în infrastructura noastră care le permite clienților noștri să beneficieze de revoluția digitală. Extinderea noastră și angajamentul față de inovație ne permit să dezvoltăm produse recunoscute pe piață, furnizate prin intermediul unor rețele de generaţie următoare care îi conectează pe cei 29 de milioane de clienţi, cu peste 51 de milioane de abonamente la servicii de televiziune, internet de mare viteză şi telefonie. De asemenea, deservim peste 10 milioane de abonaţi de telefonie mobilă şi oferim internet WiFi în 10 milioane de puncte de acces.

 

Compania Liberty Global include: Grupul Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB și LBTYK) pentru operațiunile noastre din Europa, și Grupul LiLAC (NASDAQ: LILA și LILAK, OTC Link: LILAB), pentru operațiunile din America Latină și Caraibe.

Grupul Liberty Global operează în 12 țări europene, brandurile incluzând Virgin Media, Unitymedia, Telenet și UPC. Grupul Liberty Global deține și 50% din Vodafone Ziggo, o companie olandeză în participațiune cu 4 milioane de clienți, 10 milioane de abonați pentru linia fixă și 5 milioane de abonați servicii mobil. Grupul LiLAC operează în peste 20 de țări din America Latină și Caraibe, brandurile incluzând VTR, Flow, Liberty, Más Móvil și BTC.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here