Rețeaua globală de agenții independente de PR
își propune un număr record de membri în 2020
20 februarie 2020 – The International Public Relations Network (IPRN), rețea ce include agenții din 40 de țări, sărbătorește a 25-a aniversare printr-o creștere semnificativă, ajungând la cel mai mare număr de membri: 51 de agenții. Organizația are aspirații și mai mari pentru 2020.
IPRN a fost fondată în 1995 și este în prezent una din cele mai mari rețele de agenții de relații publice independente conduse de proprietarii lor. În ultimele șase luni, șapte noi agenții s-au alăturat organizației, făcând ca totalul agențiilor membre să ajungă la 51, cel mai mare număr de la fondarea acesteia. Agențiile membre acoperă peste 80 de piețe în 40 țări, inclusiv America de Nord și Sud, Europa de Vest și de Est, Orientul Mijlociu, Africa, Orientul Extrem și Australia.
„2020 va fi un nou început pentru IPRN. Am fost extrem de concentrați să creștem rețeaua și să oferim oportunități incomparabile pentru a dezvolta relații cu agenții din lumea întreagă, prin experiențe educaționale unice, partajarea de informații și învățarea bunelor practici la conferințele și activitățile noastre regionale și anuale” a afirmat Luis González, CEO al IPRN. Membrii se întâlnesc în fiecare an în diferite părți ale lumii la Întâlnirea Generală Anuală a organizației, pentru a împărtăși informații, a crea relații cu alți proprietari de agenții și pentru a discuta oportunități de afaceri pentru clienții lor.
Aceste eforturi au dus la o constantă creștere numerică a membrilor în fiecare an, adesea rezultând în afaceri noi pentru agenții, care își împart clienții și proiectele. Totodată, acest fapt susține reputația IPRN ca organism internațional competitiv, care poate să câștige proiecte internaționale. Cu membri în întreaga lume, agențiile IPRN sunt specializate în aproape toate sectoarele.
IPRN va sărbători oficial cea de-a 25-a aniversare la Întâlnirea Generală Anuală din luna mai a acestui an, care se va ține la Lisabona, Portugalia. Evenimentul va fi găzduit de agenția locală Central de Informação, câștigătoare a numeroase premii.
Printre agențiile care s-au alăturat IPRN în ultimele luni se numără: Catalyst (India), PR Concept (Estonia), True Relazioni Pubbliche (Italia), The House PR Agency (România), ProComm (Austria), Extrovert (Grecia), Luna (Belgia), Houston (UK), Textual din Brazilia și Mekky Media din SUA. Astfel, la începutul lui 2020, numărul membrilor IPRN a ajuns la 51, reprezentând peste 40 de țări, cu birouri în 97 de orașe. Suma tarifelor percepute de membrii IPRN depășește 500 milioane de dolari, iar numărul total al angajaților este de 7000. Agențiile își oferă asistență reciprocă, prin partajarea de informații din piața locală și o abordare globală pentru toți clienții care doresc programe de PR selective în funcție de piață.
Despre IPRN
IPRN a fost fondată în 1995 și în prezent este una dintre cele mai mari rețele de agenții independente din lume. Organizația are peste 50 de membri ce acoperă peste de 90 de orașe și piețe din America de Nord și Sud, Europa de Vest și de Est, Orientul Mijlociu, Africa, Orientul Extrem și Australia. Suma tarifelor percepute de membrii IPRN depășește 500 milioane de dolari, iar numărul total al angajaților este de peste 7000. În fiecare an, câte o agenție membră găzduiește Adunarea Generală Anuală a rețelei și conferința la care iau parte toți membrii. Următoarea Adunare Generală Anuală va avea loc la Lisabona în mai 2020, organizată de Central de Informaçao. Adunarea Generală Anuală este extrem de importantă pentru rețea, deoarece le permite membrilor să interacționeze personal pentru o mai bună înțelegere a diferitelor culturi, modele de afaceri și competențe.
Pentru mai multe informații, vizitați www.IPRN.com