KeepCalling, compania sibiana de telecomunicatii cu clienti in toata lumea, sustine o noua generatie de studenti la Marketing in Sibiu, in cadrul Facultatii de Stiinte Economice al Universitatii Lucian Blaga, prin subventionarea a 15 locuri dintre cele cu taxa, in anul universitar 2017-2018.
In anul universitar 2017-2018, KeepCalling, companie internationala de telecomunicatii cu sediul central in Sibiu, continua parteneriatul cu Universitatea “Lucian Blaga”, sustinand o noua generatie de studenti ai specializarii Marketing admisi pe locurile cu taxa. In al treilea an de parteneriat cu ULBS, KeepCalling bugeteaza integral 15 locuri dintre cele 35 cu taxa. In plus, KeepCalling va acoperi in continuare taxa de școlarizare pentru studenții din anii II si III care obțin media generală peste 8.
Inscrierile pentru admitere in anul universitar 2017-2018 incep de marti, 18 iulie, pe Calea Dumbravii, nr.17, iar sectia de Marketing se numara printre specializarile Facultatii de Stiinte Economice Sibiu.
Programul „KeepCalling te sustine la inceput de cariera” a fost demarat in 2015, printr-un parteneriat incheiat intre companie si Facultatea de Stiinte Economice a Universitatii Lucian Blaga din Sibiu. In 2015, KeepCalling a platit taxa de scolarizare pentru un numar de 30 de studenti, iar in 2016 pentru 23 de studenti care au fost admisi pe locurile cu plata la specializarea Marketing.
Pe langa subventionarea taxei, KeepCalling a sustinut de-a lungul celor 2 ani de parteneriat diverse workshop-uri în cadrul facultătii, cu scopul de a-i familiariza pe studenți cu partea practica a marketing-ului online, dar si cu tool-urile folosite pentru crearea si monitorizarea campaniilor de advertising. Studentii au avut astfel sansa sa-si dezvolte competente si abilitati care ii vor ajuta sa se integreze mai bine pe piata muncii.
De asemenea, in anul universitar recent incheiat, studentii specializarii Marketing au luat parte si la dezbateri si prezentari organizate de KeepCalling, iar studentii din anul II au beneficiat de sustinerea companiei si in cadrul practicii profesionale, care a avut ca scop promovarea turismului local in mediul online. Sprijinul KeepCalling a constat in alocarea unui buget de marketing pentru campanii publicitare online si sesiuni de mentorat pe perioada de organizare si desfasurare a evenimente alese: Sezatoarea de la Avrig, Ziua Fotografierii Naturii de la Saliste, si Servus Transilvania Fest, ce se va desfasura la Biertan in 18-20 august.
Parteneriatul cu ULBS s-a nascut din dorinta de a uni resursele mediului academic si cele ale mediului privat intr-o actiune comuna. KeepCalling are un departament complex de specialisti in marketing online. In plus, compania exista pe piata internationala din 2002 si aceasta experienta indelungata o recomanda ca sursa locala reala pentru practica in marketingul online.
Cererea pentru specialisti de marketing creste constant. E nevoie tot mai mult de oameni creativi care sa opereze usor pe platformele Google si Facebook, vorbitori de limbi straine, curiosi si dinamici, care sa foloseasca mai multe abilitati si informatii din domenii diverse. Marketing-ul e o activitate complexa, ce devine din ce in ce mai populara pe piata muncii. Nu e vorba doar de actiuni de vanzari, ci de o relatie cu clientii bazata pe intelegerea comportamentului acestora in cazul alegerii unui produs.
Despre KeepCalling:
KeepCalling este o companie internationala de telecomunicatii, inregistrata in S.U.A., ce activeaza pe piata internationala de telefonie din anul 2002. Compania are sediul central in Sibiu inca din anul 2003 si birouri in Bolivia si Atlanta, SUA. Succesul KeepCalling a fost recunoscut pe plan international de Inc. 5000 cinci ani la rand. Mai multe detalii despre companie: http://keepcalling.net/
Despre KeepCalling
KeepCalling este o companie internationala de telecomunicatii, inregistrata in S.U.A., Atlanta, ce activeaza pe piata internationala de telefonie din anul 2002 si are sediul central in Sibiu inca din anul 2003.