Konica Minolta estimeaza vanzari de 3,5 milioane de euro ca urmare a participarii la Ipex 2014

0
1049

Konica Minolta, cel mai mare expozant la targul de tipar digital Ipex 2014, desfașurat la Londra in perioada 24 – 29 martie, estimeaza vanzari de 3,5 milioane de euro generate in urma expoziției.

La standul Konica Minolta de la Ipex au fost expuse 12 sisteme de productie si aplicatii software de ultima generatie, pe o suprafata de 1.200 mp.

Olaf Lorenz, General Manager, Divizia International Marketing, Konica Minolta Business Solutions Europa, a declarat: „Ipex a atins toate asteptarile si a indeplinit toate obiectivele noastre. Am obtinut 600 de potentiali clienti pe zi, am primit pana acum mai mult de 40 de scrisori de intentie si deja am inchietat unele contracte de achizitii. Pe baza experientei noastre la acest tip de expozitii, estimam ca Ipex ne va aduce vanzari in valoare de peste 3,5 milioane de euro.”

El a adaugat: „Din toate discutiile pe care echipele noastre de experti le-au avut cu sute de vizitatori in fiecare zi, este clar ca exista foarte multe oportunitati de optimizare a veniturilor pentru furnizorii de servicii de imprimare, prin crearea de business nou si de valoare adaugata prin multe aplicatii noi. Pe o piata axata din ce in ce mai mult pe digital, suntem mandri sa fim in prima linie a noii revolutii mass-media, in care tiparul este inca recunoscut ca un factor central si o parte esentiala a mixului de comunicare.”

Una dintre atractiile principale de la Ipex a fost KM-1, echipamentul de tipar digital in coala inkjet UV in format B2+ (585x750mm). in cadrul expozitiei, reprezentantii companiei au confirmat faptul ca testarea beta va incepe anul acesta la clienti din Japonia, America de Nord si Europa, productia completa fiind anuntata pentru 2015. Acest echipament va ajuta tipografiile sa produca materiale de cea mai buna calitate si sa profite de noi oportunitati de business, in special pentru proiecte de ambalaje personalizate, in tiraje mici. KM-1 este conceput special pentru tiraje mici, termene extrem de stranse de productie, precum si pentru prelucrarea datelor variabile. Demonstratiile au fost de interes in special pentru tipografiile comerciale care produc cutii pliabile din carton si ambalaje.

De asemenea, Konica Minolta a demonstrat la Ipex modul in care se pot produce etichete in tiraje mici, simplu si rapid, cu echipamentul Konica Minolta bizhub PRESS C70RLC, care tipareste roll-to-roll cu o viteza de productie de 18 metri pe minut. Portofoliu din ce in ce mai vast al Konica Minolta include productia comerciala, cea de ambalaje, wide format, imprimare de documente, imprimare corporativa, tipar la cerere, direct mail, productie de etichete si fotografii precum si solutii de automatizare a fluxurilor de lucru si alte solutii partenere de pre-press si post-press precum si aplicatii de cross media.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here