KPMG în România lansează KPMG QuercusApp Performance, o nouă soluție software pentru feedback continuu, care îmbină tehnologia cu sistemele inteligente de feedback.
Scopul aplicației este acela de a ajuta clienții să consolideze performanța prin colaborare, implicare și dezvoltare continuă a angajaților.
„Includerea KPMG QuercusApp Performance în portofoliul nostru People Services oferă companiilor un instrument prin care pot utiliza cea mai recentă tehnologie, astfel încât să reinventeze procesul de gestionare a performanței angajaților, transformându-l dintr-un exercițiu de conformare cu politicile organizației într-un proces continuu, cu accent asupra dezvoltării angajaților prin feedback în timp real”, declară Mădălina Racovițan, Partener, Head of People Services, KPMG în România.
KPMG QuercusApp Performance permite oferirea de feedback în timp real, în mod continuu, printr-o platformă intuitivă, atractivă și ușor de integrat. Angajații și managerii pot solicita și oferi feedback în timp real, pot monitoriza constant performanța lor sau a echipelor subordonate și, astfel, pot acționa pentru îmbunătățirea performanței în fiecare zi, nu doar o dată pe an.
„Pe măsură ce piața forței de muncă evoluează sub presiunea tehnologiei și a noilor generații, din ce în ce mai multe organizații trebuie să își adapteze strategia de resurse umane și să se îndrepte spre o mentalitate de tip „customer experience” pentru îmbunătățirea dezvoltării angajaților, în același mod în care abordează experiența clienților. Cred că această aplicație este foarte potrivită pentru astfel de organizații”, continuă Mădălina.
Produsul poate fi o soluție atractivă și pentru companiile interesate să administreze și să automatizeze întregul proces de gestionare a performanței, de la stabilirea obiectivelor, monitorizare și dezvoltare a performanței prin feedback continuu și până la evaluarea performanței. Totul într-un singur loc, ajutând, astfel, managerii și angajații să se concentreze pe dezvoltarea performanței, folosind tehnologia pentru a adapta strategii depășite în era AI.
„Suntem bucuroși să vedem o creștere exponențială a soluțiilor de tehnologie în HR, care au devenit mult mai ușor de adoptat și de implementat. Cred că implementarea tehnologiei în acest domeniu este la fel de importantă ca și în celelalte departamente: potențialul de a atinge excelența operațională, îmbunătățirea experienței angajaților și accelerarea inovației au fost argumente puternice pentru noi atunci când am integrat această soluție în KPMG. Suntem bucuroși să vedem multe companii care explorează soluțiile tehnologice de resurse umane, ceea ce demonstrează încă o dată că multe dintre procesele organizaționale din trecut nu mai sunt potrivite pentru viitor, nici chiar pentru prezent”, a afirmat René Schöb, Partener, Head of Tax & Legal, KPMG în România.
Despre KPMG
KPMG este o rețea internațională de firme membre care furnizează servicii de Audit, Consultanță fiscală și Consultanță în afaceri în 153 de țări, având 207.000 de profesioniști în toată lumea. Firmele membre independente din rețeaua KPMG sunt afiliate la KPMG International Cooperative („KPMG International”), o entitate elvețiană. Fiecare firmă membră a rețelei KPMG reprezintă o entitate distinctă și separată din punct de vedere juridic.
În România și Moldova, KPMG are 6 birouri localizate în București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara și Chișinău.