Liebrecht & wooD a creat noua identitate vizuala a West Park Retail

0
821

Liebrecht & wooD, o companie europeana care opereaza pe piata imobiliara din Romania din anul 2001, remodeleaza principalul parc de retail aflat in zona de vest a Bucurestiului. West Park, parcul de retail cu o suprafata de 74.500 metri patrati care include primul si singurul outlet de specialitate din Romania si trei alte unitati de mari dimensiuni, isi consolideaza pozitia de destinatie atractiva de shopping si lifestyle din Capitala Romaniei. Proiectul deserveste o populatie de 2.7 milioane de persoane si isi propune sa le ofere clientilor o gama larga de produse: in special imbracaminte si accesorii pentru casa de la brand-urile de calitate accesibile doar in West Park.

Noua campanie de marketing a West Park debuteaza in aprilie dupa lansarea unei noi identitati vizuale a proiectului, ce unifica toate magazinele sub un nou logo – devenit acum vizibil din autostrada A1 datorita unui panou luminos – cu scopul de a consolida numele parcului de retail. Una dintre cele trei unitati, cu o suprafata de 4.228 metri patrati, a fost complet renovata si va gazdui magazinul multi-brand DOMO (inaugurat pe 2 aprilie) care ofera electronice, electrocasnice si echipamente sportive, precum si magazinul de mobilier si decoratiuni interioare cu design Italian, Casa Convenienza, cu o suprafata de 1.050 metri patrati, care se va deschide in luna mai.

„Avand in vedere situatia economica in proces de imbunatatire, credem ca parcurile de retail – in care mai multi retaileri impart aceeasi infrastructura – au un viitor bun in Romania. Repozitionam West Park sub forma unei destinatii de lifestyle si vizam consumatori interesati de calitate, design si functionalitate pentru moda si electrocasnice,” a declarat Patrick Van Den Bossche, Managing Director Liebrecht & wooD Group. „West Park se afla in apropierea soselei de centura a Bucurestiului asigurand acces usor si o parcare gratuita de mari dimensiuni pentru clienti si facilitati de aprovizionare pentru chiriasi”, adauga Patrick Van Den Bossche.

in ultimele sase luni, Liebrecht & wooD Group a atras opt noi chiriasi pentru FASHION HOUSE Outlet Centre din West Park: Guess, Mustang Jeans, Intimo, Cielo Venezia, Faith by MD, Nissa, Napoleoni si TED’s.

„Conceptul nostru de amplasare a outlet-urilor in parcuri mari de retail s-a dovedit un real succes,” – a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director FASHION HOUSE Group – divizia din Liebrecht & wooD Group responsabila cu dezvoltarea si management-ul centrelor outlet. „FASHION HOUSE Outlet Centre va ramane un magnet important pentru clientii West Park, dar cu ajutorul altor unitati din parcul de retail, clientii nostri se vor putea bucura si de prezenta unor brand-uri din alte domenii, nu doar din moda,” – adauga Brendon O’Reilly.

Construit in 2008-2009, West Park se afla la o distanta de condus de 20 de minute din centrul orasului Bucuresti si beneficiaza de acces direct de pe autostrada A1. Proiectul include FASHION HOUSE Outlet Centre, cu o suprafata inchiriabila (GLA) de 20.300 metri patrati si alti retaileri mari precum Kika (28.740 metri patrati GLA – unicul magazin al acestui brand in Romania, care ofera mobila si decoratiuni interioare), Hornbach (19.960 metri patrati GLA – un mare magazin de bricolaj cu un centru pentru gradini) si Proges (1.340 metri patrati GLA – un magazin cu decoratiuni pentru casa).

in total, West Park cuprinde peste 74.500 metri patrati de spatiu de retail in cladirile existente, precum si in parcarea spatioasa pentru 2.150 de masini. in viitor, West Park ar putea sa se extinda cu o noua unitate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here