Galeria extinsa va aduce timisorenilor mai multe branduri de prestigiu international si optiuni multiple de petrecere a timpului liber
Finalizarea fazei a doua de constructie a Shopping City Timisoara, planuita pentru data de 31 martie, va aduce pe piata cel mai mare si mai modern centru comercial din vestul tarii, cu branduri de prestigiu international, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alaturi de cel mai mare si mai modern cinematograf din afara Capitalei.
“Investitia NEPI in valoare de 83,8 milioane de Euro in Shopping City Timisoara reprezinta mai mult decât dezvoltarea unui centru comercial, este una dintre cele mai mari investitii din ultima perioada din judetul Timis. De aceea, pentru noi, finalizarea lucrarilor la Shopping City Timisoara, Faza II, reprezinta unul dintre cele mai importante proiecte de pe agenda acestui an. Vrem sa oferim un mall care sa depaseasca asteptarile timisorenilor si intregii populatii din regiunea de vest a României. Shopping City Timisoara va oferi, alaturi de optiuni variate de cumparaturi si petrecere a timpului liber si noi locuri de munca, contribuind, astfel, la dezvoltarea economica a regiunii de vest”, afirma Tiberiu Smaranda, Executive Director NEPI.
Un alt avantaj major pe care il ofera centrul comercial, odata finalizat, este oferirea unui plus de atractie pentru turistii care viziteaza Timisoara, acestia având acum la dispozitie o oferta completa de petrecere a timpului liber la cumparaturi si distractie.
Pentru vizitatori, Shopping City Timisoara ofera o serie de avantaje unice, prin accesibilitatea sa si dimensiunea impresionanta. Suprafata totala inchiriabila permite dezvoltarea unui centru comercial grandios, capabil sa reuneasca cele mai recunoscute branduri nationale si internationale sub acelasi acoperis. Odata cu inaugurarea primei faze, in noiembrie 2015, Shopping City Timisoara a adus timisorenilor primul hypermarket Carrefour din regiune, alaturi de alti 25 de retaileri nationali si internationali, intre care amintim Dedeman, Media Galaxy, Noriel, Kendra, Pepco, Help Net, SensiBlu, Opticris, TUI Travel, Zoocenter, Mondex.
”Vom continua traditia de colaborare si parteneriate strategice cu ancore cu acoperire internationala, in toate centrele noastre comerciale. in acelasi timp, incurajam si sustinem dezvoltarea economiei locale prin incheierea de parteneriate cu cele mai bune concepte apartinând agentilor comerciali locali. Astfel, suntem siguri de faptul ca putem oferi clientilor nostri cel mai bun mix de retail, personalizat pentru nevoile românilor din vestul tarii”, a adaugat Tiberiu Smaranda.
in plus, timisorenii vor avea acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, care va aduce 13 sali dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum si conceptele revolutionare iMAX si 4Dx. in plus, Shopping City Timisoara pune la dispozitia timisorenilor si o sala de fitness ultramoderna, dotata cu piscina semi olimpica.
Situat in Calea sagului nr. 100, Shopping City Timisoara va oferi, de asemenea, cea mai dezvoltata zona de distractie si petrecere a timpului liber prezenta intr-un centru comercial la acest moment, cu zona de bowling, billiard, casino si food-court cu restaurante pentru toate gusturile.
Copiilor li se pregateste cel mai complex spatiu de joaca din oras.
Alte informatii despre Shopping City Timisoara:
-
Centrul comercial este construit pe un teren de 18 hectare, in 2 etape, iar la finalizarea dezvoltarii sale, in martie acest an, va avea o suprafata inchiriabila de 70.000 metri patrati in prima faza.
-
Ofera cea mai generoasa parcare de mall, cu aproximativ 2.500 de locuri, dispuse la nivelul solului si pe acoperis – cu acces direct catre zona de cinema – entertainment – fitness – food court.
-
Populatia deservita: mai mult de 700.000 locuitori din Timisoara si imprejurimile sale.