La 10 ani de la intrarea pe piata romaneasca, Mapei anunta cresterea de aproape 5 ori a cifrei de afaceri, urmand sa depaseasca 50 mil. lei la finalul lui 2016. Totodata, compania si-a stabilit obiectivele pe termen mediu si scurt in raport cu evolutia pietei de constructii: pozitia de lider pe segmentul de hidroizolatii si adezivi speciali premium, precum si cresteri anuale peste cele inregistrate la nivel de industrie.
„La 10 ani de activitate in Romania ne mandrim cu o prezenta consistenta pe piata de hidroizolatii, din punct de vedere calitativ, al diversitatii produselor dar si la nivel de volume comercializate, pozitie pe care vrem sa o intarim. Avem o gama completa de produse premium dedicate – de la hidroizolatii pe baza de ciment, emulsii pe baza de bitum si etansanti, la membrane bituminoase sau membrane PVC. In momentul de fata, punctul de crestere in Romania pentru MAPEI este reprezentat de adezivii speciali imbunatatiti, dedicati placilor portelenate, placilor subtiri sau celor de mari dimensiuni. Este vorba in special despre adezivii flexibili – adezivi albi, adezivi usori, cu intarire rapida. Este un subsegment interesant, care inregistreaza cresteri constante an de an, in comparatie cu adezivii clasici, pe fondul unei educari a populatiei in spiritul eficientei, calitatii si adecvarii lucrarilor la factorii externi. Totodata, pastrand linia de performanta, o gama cu potential pentru noi este cea a chiturilor de rosturi, segment pe care avem o prezenta foarte buna si pe care continuam sa o sporim, de la chituri pe baza de ciment, rezistente la umezeala si mucegai, pana la chituri epoxidice pentru industria alimentara” a declarat Florin Ciobanu, Director General Mapei Romania.
Povestea Mapei a inceput in 2006 cu 2 oameni iar astazi este dusa mai departe cu ajutorul unei echipe solide, formate din 61 specialisti dedicati industriei constructiilor si produselor chimice pentru constructii. Intrata pe piata romaneasca cu 90 produse in portofoliu, astazi compania ofera pana la 1500 produse diferite, la cerere, in functie de necesitatile unei lucrari. Dintre acestea, 300 sunt prezente permanent in lista de pret si pot fi achizitionate din lanturile de magazine dedicate casei, precum si prin reteaua de distribuitori traditionali. „10 ani pentru noi inseamna abia inceputul. De acum incolo dam startul ascensiunii companiei pe piata locala si misiunii pe care noi ne-am asumat sa o indeplinim cu fiecare nou client care ne alege ca partener in constructii, aceea de a educa publicul romanesc in spiritul lucrarilor trainice, facute sa dureze si sa satisfaca cele mai dificile cerinte. In raport cu competitorii ne pozitionam drept un brand premium deoarece domeniul constructiilor nu trebuie sa fie caracterizat nicio secunda de carpeli si lucrari de mantuiala. Pentru noi premium inseamna cel mai inalt standard al calitatii si nivelul maxim de multumire a utilizatorilor care au ales MAPEI”, este de parere Directorul General Mapei Romania.
‘Momentul 10 ani’ a fost marcat in anul 2016 prin lansarea campaniei de comunicare si educare a publicului, construita in jurul mesajului ‘Esti ceea ce construiesti’ subliniind faptul ca proiectele de constructie, renovare sau amenajare vorbesc despre personalitatea celui care le intreprinde. Conform oficialilor companiei, strategia de comunicare a companiei graviteaza in jurul constientizarii diferentei dintre produsele universale bune la orice si produsele specializate, dintre o lucrare care dureaza 2-3 ani, dupa care are nevoie de reparatii si o lucrare facuta sa reziste zeci de ani.
———-
MAPEI este unul dintre cei mai mari producatori la nivel mondial de adezivi si produse chimice pentru constructii, cu peste 20.000 de tone de produse livrate zilnic. Infiintat in 1937 in Milano-Italia, grupul cuprinde astazi 68 de fabrici in 32 tari din intreaga lume si 8.500 de angajati. Compania inregistreaza o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro si investeste anual 5% din venituri in cele 18 Centre de Cercetare-Dezvoltare, in care lucreaza 900 specialisti. Bazele filialei romanesti au fost puse in 2006 prin infiintarea MAPEI Romania, ca parte din strategia de internationalizare a grupului. Portofoliul MAPEI Romania cuprinde peste 300 produse, iar la nivel de business inregistreaza o cifra de afaceri de peste 10 milioane Euro.