București, 4 septembrie 2020. Mastercard a creat, în social media, cel mai mare „val” digital din lume, obținând peste 1 miliard de vizualizări cu ajutorul fanilor fotbalului, celebrităților și eroilor sportivi la nivel mondial.
Provocarea #PricelessWave, lansată pentru a sărbători și, totodată, pentru a conecta fanii în timpul finalei UEFA Champions League, este în prezent analizată de Guinness World Record. Până la acest moment, 575.689 de persoane și-au distribuit videoclipul pe TikTok, alături de legendele fotbalului, Fernando Torres și Marcel Desailly, celebritățile Olly Murs, Sam Thompson și Pixie Lott, și mega-starurile TikTok din toată Europa, inclusiv Harriet Freestyle din Marea Britanie, Venessa Bauer din Germania și Lia Lewis din Franța, care și-au arătat veleitățile artistice.
Provocarea a fost vizionată de 1.259.815.688 de ori și a primit, de asemenea, aprecieri, distribuiri și comentarii de la peste 167 milioane de oameni. #PricelessWave a încurajat 41.468 de bărbați, 131.219 de femei, precum și pe patrupezii acestora, să fie parte din sărbătoarea fotbalului. Fanii s-au alăturat din toate colțurile lumii, cele mai multe videoclipuri distribuite fiind din Marea Britanie, urmată de Germania și Franța.
Vedetele TikTok au dat dovadă de multă creativitate, începând cu Vanessa, care a creat o coregrafie spectaculoasă de patinaj artistic, și Olly Murs, care a reușit să arunce o minge de fotbal deasupra casei sale și să o prindă în doar 10 secunde, și până la Lia Lewis, care și-a arătat renumitul talent fotbalistic. Toate acestea pentru a celebra UEFA Champions League și pentru a fi parte din provocare.
Alături de ambasadorii Mastercard și vedetele TikTok, asistenții medicali, alături de îndrăgitele animale de companie, precum pisicile, câinii și chiar și un porc de guineea, au acceptat provocarea Mastercard. Mulți adepți ai fotbalului tip freestyle au predat ștafeta altor prieteni de pe platforma TikTok, astfel că loviturile în aer, dublele și tehnicile de fotbal au fost nelipsite.
Mastercard #PricelessWave continuă să creeze noi experiențe de neuitat, care conectează fanii și jucătorii fotbalului de pretutindeni. Prin îmbunătățirea experienței fotbalului, dar și prin conectarea fanilor pe parcursul UEFA Champions League, Mastercard a arătat cum o simplă minge, un sport special și un eveniment unic pot declanșa o sărbătoare care ridică pe toată lumea de pe scaune pentru a se bucura de tot ce are fotbalul mai bun de oferit.
„Ne-am dorit să folosim tehnologia pentru a conecta fanii din întreaga lume și pentru a le oferi oportunitatea de a sărbători împreună și, mai ales, de a începe ceva neprețuit. Fanii fotbalului sunt extrem de pasionați de acest campionat, așa că este minunat să conectăm oamenii în timpul meciurilor, care, ulterior, i-au adus în finală. A fost minunat să vezi atât de mulți fani, inclusiv câteva fețe cunoscute, reunindu-se pentru a crea ceva cu adevărat neprețuit pentru UEFA Champions League. O sărbătoare pe care nu o vom uita niciodată”, a declarat Jeannette Liendo, Vicepreședinte Senior, Marketing și Comunicare, Mastercard Europe.
#PricelessWave a fost creat ca o provocare tip hashtag pe platforma TikTok, la care utilizatorii puteau participa prin crearea propriului „val” digital și prin etichetarea videoclipurilor lor cu hashtag-ul #PricelessWave. Pentru o sărbătoare cu adevărat de neprețuit, fanii activau, prin ridicarea brațelor în aer, un filtru personalizat care include logo-ul audio Mastercard și un val de confetti cu mingi de fotbal.
UEFA Champions League s-a încheiat pe 23 august, cu încoronarea echipei FC Bayern Munchen drept campioana UEFA Champions League din 2019/2020, în urma meciului final dintre FC Bayern Munchen și Paris Saint-Germain.
Consumatorii pot accesa website-ul www.pricelesss.com pentru a urmări o selecție a celor mai epice videoclipuri realizate de fani, celebrități și eroii din fotbal, parte din provocarea #PricelessWave.
###
Despre Mastercard
Mastercard, https://www.mastercard.ro, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.
Contact presă Mastercard