Mastercard anunță prelungirea parteneriatului cu UEFA Champions League la nivel global

0
1166

București, 4 noiembrie 2020. Mastercard a anunțat reînnoirea parteneriatului cu UEFA Champions League pentru ciclul 2021-2024, continuând, astfel, o colaborare de durată, care a început în 1994. Acordul conține, de asemenea, și sponsorizarea competiției UEFA Super Cup în 2021, 2022 și 2023.

Mastercard își dorește să conecteze oamenii cu pasiunile lor. Pentru mai bine de 25 de ani, Mastercard a fost susținătorul competiției UEFA Champions League și a creat experiențe de neprețuit pentru fanii din întreaga lume. Compania va continua să le ofere copiilor oportunitatea de a deveni mascotele echipelor de fotbal, atât virtual, cât și pe teren, ei având șansa unică de a intra pe teren alături de jucătorii lor preferați, înainte de meciurile din cadrul UEFA Champions League. Atât pentru semifinala și finala UEFA Champions League 2020, cât și pentru UEFA Super Cup, Mastercard a dezvoltat o activare digitală: la sosirea pe stadion, jucătorii și mascotele puteau interacționa live, prin intermediul unui ecran amplasat la intrare. Această inițiativă a fost dezvoltată în colaborare cu Fundația UEFA pentru Copii, care s-a ocupat de selecția copiilor pentru diferite meciuri.

Longevitatea este definitorie în construirea unor parteneriate de succes și suntem încântați să extindem relația cu Mastercard, mai ales în aceste vremuri dificile și marcate de incertitudine pentru sport și pentru fanii din toată lumea. Colaborarea cu un brand global, cum este Mastercard, prezintă numeroase beneficii și oportunități pentru UEFA și suntem nerăbdători să continuăm această relație excelentă pe parcursul următorilor ani. Suntem încântați să menținem această colaborare cu o companie de tehnologie de top, deoarece digitalul joacă un rol din ce în ce mai important în construirea unor conexiuni mai puternice cu publicul, la nivel global”, a declarat Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events.

Suntem foarte mândri să continuăm acest parteneriat de lungă durată cu UEFA Champions League. Evenimentele importante din sport ne dau șansa să îi putem conecta pe fanii din jurul lumii cu pasiunea pe care o împărtășesc. În timp ce ne bucurăm de cel de-al 27-lea an ca sponsor oficial, suntem încântați să fim martorii unor noi momente de neprețuit în UEFA Champions League și în anii ce vor urma”, a adăugat Mark Barnett, Președinte Mastercard Europe.

 

***

 

Despre Mastercard

Mastercard, https://www.mastercard.ro, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.

 

***

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here