- Mastercard și Carrefour lansează o nouă campanie sub umbrela Când extraordinar este pur și simplu Normal: Priceless
- Clienții hipermarketurilor și supermarketurilor Carrefour din toată țara care fac cumpărături în perioada 15 martie-30 aprilie 2018 pot câștiga marele premiu – un autoturism Smart ForFour electric drive.
București, România – 20 martie 2018 – Mastercard, operatorul celei mai rapide rețele de procesare a plăților din lume, şi Carrefour, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică, demarează o nouă campanie prin care încurajează plățile electronice în rândul consumatorilor din România. Campania se va desfășura sub umbrela de comunicare Când extraordinar este pur și simplu Normal: Priceless, prin care cei doi parteneri încurajează plata cu cardul la cumpărături, ca parte obișnuită a activităților cotidiene.
Persoanele care fac cumpărături în hipermarketurile și supermarketurile Carrefour din toată țara, în perioada 15 martie-30 aprilie, intră în cursa pentru câștigarea unui autoturism Smart ForFour electric drive. Pe lângă premiul cel mare, participanții pot câștiga și unul dintre cele 10 vouchere pentru cumpărături la Carrefour în valoare de 100 de euro fiecare.
Prin parteneriatul cu Carrefour, Mastercard dă startul unui nou an de campanii prin platforma de înregistrare activă www.participare.mastercard.ro, cu care au interacționat peste jumătate de milion de posesori de carduri Mastercard din România doar în 2017, fiind răsplătiți cu premii de peste 200 de mii de euro.
„Noi, la Mastercard, credem cu tărie că normalitatea trebuie să-și regăsească drumul înapoi în viețile noastre, ale tuturor, și încercăm să facem acest lucru posibil prin modul nostru de gândire, prin acțiunile pe care le întreprindem și prin tot ceea ce încurajăm. Tot normalitatea se află și la baza dorinței noastre de a oferi premii care susțin un nou mod de viață și care facilitează momente de neprețuit. Un astfel de exemplu este posibilitatea pe care le-o oferim deținătorilor de carduri Mastercard: de a-și transforma pasiunea pentru condus în călătorii de neuitat. Suntem încântați să continuăm parteneriatul cu Carrefour și, împreună, să pregătim beneficii unice pentru consumatori”, a declarat Diana Tănase, Area Marketing Manager, Mastercard România.
„Carrefour oferă clienților săi modalități inovatore de plată și de cumpărare prin intermediul aplicațiilor pe care le pune acestora la dispoziție: Carrefour Pay, Bringo sau Gurmandio. Continuarea parteneriatului cu Mastercard ne bucură și subliniază încă o dată angajamentul nostru de a le oferi consumatorilor experiențe îmbunătățite de cumpărare și de plată, prin metode inovatoare. Confortul clienților noștri este cel mai important lucru și vom continua să le punem la dispoziție modalități moderne și eficiente de plată și de petrecere a timpului la cumpărături”, a declarat Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT, Carrefour.
Consumatorii care doresc să se înscrie în concurs trebuie să plătească pentru cumpărăturile efectuate în locațiile Carrefour cu un card Mastercard sau Maestro și să trimită un SMS cu valoarea tranzacției la numărul 3715 sau să înscrie valoarea tranzacției pe site-ul https://participare.mastercard.ro/. Un participant poate efectua un număr nelimitat de tranzacții Mastercard și Maestro în locațiile partenere și poate trimite zilnic maximum 5 mesaje, indiferent de metoda de înscriere aleasă (SMS sau online).
Numele câștigătorilor și premiile câștigate vor fi anunțate în termen de o lună de la finalizarea campaniei, pe site-ul www.mastercard.ro/promotii.
# # #
Despre Mastercard
Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.
Despre Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 318 magazine din țară, hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online, Carrefour Online – www.carrefour-online.ro.
Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute.
De asemenea, Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat, dar si soluții pentru comenzi de mâncare precum aplicația Gurmandio, prima aplicație creată de un retailer care oferă utilizatorilor o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată.
Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Contact presă Mastercard: