Minio lansează campania care te invită să cunoști echipa: no more catfishing.

0
1351

 

București, 19 septembrie 2024

Minio, agenția de creație strategică integrată, te invită să cunoști echipa din spatele proiectelor sale. Cu o abordare axată pe simplitate și colaborare, agenția are o promisiune clară: echipa pe care o întâlnești în prezentări sau pitch-uri este aceeași cu care vei lucra efectiv.

https://www.youtube.com/watch?v=XMAElBzz9qg&t=2s

„Suntem mândri de echipa noastră și abia așteptăm să o cunoști,” spune Ioana Mucenic, CEO Minio. „Știm că, adesea, în pitch-uri apar seniorii, iar apoi…dispar. Ei bine, nu este cazul la Minio. Da, managerii vor fi acolo, pentru că avem un management activ implicat în proiecte. Dar vei cunoaște, de asemenea, și oamenii cu care vei lucra zi de zi”, a încheiat liderul companiei.

 

Îți prezentăm echipa chiar și înainte de întâlnirea oficială. Dacă nu mai ai răbdare până la prezentare, am pregătit ceva inedit: poți deja să cunoști echipa Minio printr-un quiz video interactiv. Vei putea vedea direct cine suntem, cum gândim și ce energie aducem în proiecte, pe site-ul dedicat campaniei: https://buzz.minio.ro/team.

 

Campania include și trei spoturi haioase, în care protagoniștii sunt chiar colegii de la Minio – Ana Bărbulescu (Head of Client Service), Vlad Boerașu (Creative Strategist) și Paul Cotor (Innovation Architect).

https://www.youtube.com/watch?v=awAzbgsSgXE&t=1s

https://www.youtube.com/watch?v=3vNft06zv50

De asemenea, pagina de Instagram a fost relansată, reflectând într-un mod integrat noua viziune și identitatea agenției: https://www.instagram.com/minio.studio/

Această campanie reprezintă primul pas în procesul de rebranding și repoziționare a Minio. Agenția își propune să aducă mai multă inovație și să creeze o experiență de lucru simplificată și lipsită de stres pentru clienți. În acest spirit, Minio va comunica sub noul headline: „The simpler way. / E mai simplu așa.”

Minio Studio este o agenție de creație strategică. Lansată în 2016 de Ioana Mucenic și Paul Cotor, agenția are acum o echipă de 25 de profesioniști și peste 35 de premii în competițiile locale și internaționale. Printre clienții săi se numără BAT România, Bunge, Coca-Cola HBC, FrieslandCampina, Heineken România, Kaufland România, Reckitt Benckiser, UNICEF, Mondelez, Macromex și alte branduri iconice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here