-
Ton Jalapeno vine din adâncul oceanului, cu un amestec picant și răcoritor inedit
-
Inspirat de briza insulelor tropicale, Coconut Ice Coffee răcorește zilele toride de vară
SUBWAY®, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, întâmpină vara lui 2017 cu noile arome tropicale și marine, oferindu-le clienților din România o abordare diferită a sezonului cald. Începând cu 5 iulie 2017, fanii Subway vor putea explora adâncurile pline de mister ale oceanului, datorită combinației de ton și ardei jalapeno, precum și briza răcoritoare a insulelor tropicale, cu noul Coconut Ice Coffee.
Astfel, Subway vine cu o alternativă îndrăzneață și ceva mai picantă a popularului SUB cu ton, unul dintre cele mai bine vândute din Europa. Prin completarea tonului cu feliile de ardei jalapeno, Subway propune un amestec picant și răcoritor deopotrivă, celor suficient de îndrăzneți să-l încerce. Cu o abordare inedită, Ton Jalapeno aduce la viață poveștile pline de aventură din adâncul oceanului, unde comori nebănuite și creaturi marine se pierd în misterul albastru.
Ardeiul Jalapeno face parte din oferta de legume a restaurantelor Subway, acesta putând fi adăugat gratuit oricărui SUB la alegere.
Tot începând cu 5 iulie 2017 își va face apariția și Coconut Ice Coffee, propunerea brandului Subway pentru o vară răcoritoare. Siropul de cocos îi va introduce pe clienți în atmosfera relaxantă și îmbietoare a insulelor tropicale, oferindu-le o alternativă răcoritoare în sezonul cald.
Noile produse fac parte din oferta verii, valabilă în perioada 5 iulie – 3 octombrie 2017. Acestea se adresează, dar nu exclusiv, celor cu spirit de aventură, care se lasă seduși de gusturile îndrăznețe, precum și celor care iubesc anotimpul cald și al căror gând zboară la farmecul insulelor tropicale. Ton Jalapeno și Coconut Ice Coffee susțin obiectivul companiei de a oferi în permanență experiențe și gusturi nebănuite.
De asemenea, începând cu 5 iulie 2017, Subway anunță noutăți în ceea ce privește campania SUB-ul zilei, respectiv înlocuirea Italian BMT cu Big Beef Melt în cadrul ofertei de luni.
Subway România
SUBWAY® a intrat pe piața din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012 și ajungând în prezent la 36 de restaurante. Succesul SUBWAY® este consolidat de un model de business solid, implementat de Frederick „Fred” DeLuca în urmă cu 49 de ani. Modelul de afaceri a fost creat în jurul unor aspecte esențiale precum: prospețimea celor mai bune ingrediente, crearea și servirea celor mai gustoase sandvișuri din lume chiar în fața clientului, respectând cele mai inalte niveluri de calitate.