București, 18 iunie 2019 – Geometry lansează a doua etapă a campaniei de promovare a programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin”, creat de METRO Cash & Carry România în 2016. Programul a fost comunicat într-o primă fază, în 2018, cu ajutorul lui Pavel Bartoș, ambasadorul programului, care le-a explicat clienților METRO (revânzători și HoReCa) printr-un spot TV modul în care funcționează acesta.
În 2019, Pavel revine într-o noua campanie de comunicare și le arată clienților METRO principalele caracteristici ale programului – varietatea sortimentației, stabilitatea prețurilor, precum și profitabilitea generată de achizițiile la prețuri bune – și, practic, ceea ce pot obține concret clienții prin achiziția avantajoasă a produselor din program.
O serie de 5 spoturi de câte 35” prezintă mesajul principal al campaniei actuale pentru programul ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin” – faptul că profitul obținut poate fi ca un premiu dezirabil și o răsplată cât se poate de concretă pentru toți cei care se aprovizionează de la METRO. Fiecare spot reprezintă un episod dintr-un game-show intitulat ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin și… profiți din plin” prezentat de Pavel Bartoș. În platoul emisiunii, Pavel întâlnește diferiți revânzători și horecari ce se aprovizionează de la METRO și care beneficiază din plin de cei 3 piloni importanți ai programului: varietate, stabilitate, profitabilitate. În emisiunea prezentată de Pavel, participanții nu câștigă premii, pentru că nu e nimic care să țină de noroc, în activitatea lor de zi cu zi de antreprenori. Momentul-cheie, după ce își fac calcule, este că descoperă că au rezultate financiare mai bune decât s-ar fi așteptat. În cazul acesta, ”premiile” per se sunt reprezentate de lucrurile sau experiențele în care antreprenorii investesc profitul obținut – de la vacanțe cu cei dragi și până la case mai mari sau mașini noi. Atmosfera generală a spoturilor este de spectacol televizat, grandios, incitant în care toată lumea se bucură de succesul afacerilor, atât participanții, cât și publicul, pentru ca toți – revânzători, horecari și clienții lor – câștigă de pe urma programului METRO Cash & Carry România. Campania a început în luna mai cu un mix media de TV, radio și execuții de print și digital. TVC-urile pot fi accesate aici: · Casă – https://youtu.be/4u-8E0pBuag · Mașină – https://youtu.be/VPdfEgUJxrY · Vacanță – https://youtu.be/5U7AQVnfb_8 · Varietate – https://youtu.be/f61in7Utm3s · Stabilitate – https://youtu.be/NP5ZzJx26HU Radio-urile pot fi accesate aici:1. https://geometry.egnyte.com/dl/xxF0Dq2g1T2. https://geometry.egnyte.com/dl/8Ss5c4XGpc3. https://geometry.egnyte.com/dl/WrJvaTfSRy „Am pornit de la nevoia de a comunica niște atribute foarte tehnice într-o formă adaptată contextului și momentului în care mesajul ajunge la antreprenorii care cumpără de la METRO. Convenția game show-ului ne-a oferit cadrul ideal în care Pavel Bartoș e un amfitrion firesc, iar echipa Hypno (regizor) – Ate (director de imagine) a găsit cheia prin care de data asta spectacolul să întrerupă publicitatea și nu invers.” a declarat Rareș Dumitrel, Group Creative Director Geometry România.
„Alegerea lui Pavel Bartoș în rolul de ambasador al programului «Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată» a fost una firească pentru că știam că Pavel este extrem de popular în rândul clienților noștri. Noua serie de spoturi îl prezintă pe Pavel într-un mod autentic, în elementul său, pe platoul de filmare, cu atitudinea pe care o îndrăgim cu toții și cu notele sale fine de umor.” a declarat Marina Zara, Marketing and Communications Director METRO Cash & Carry România.
Echipa Geometry
Mihai Fetcu – Creative Director
Rareș Dumitrel – Group Creative Director
Cosmin Bumbăcea – Senior Copywriter
Andreea Deliu – Art Director
Dan Costea – Senior Art Director
Dorina Sandu – DTP Manager
Ioana Dobrinescu – Strategic Planner
Denissa Mic – Communication Manager
Claudia Neagoe – Junior PR Manager
Adriana Lungu – Account Director
Cătălina Bucurescu – Account Executive
Echipa METRO:
Marina Zara – Marketing and Communications Director
Monica Crețu – Senior Marketing and Communications Manager
Despre METRO Cash & Carry România
METRO Cash & Carry România este parte a grupului METRO AG și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este urmăoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
Despre Geometry
Geometry este cea mai mare agenție de activare brand si shopper marketing din lume. Ajutăm brandurile să progreseze într-o lume onmichannel, modelăm comportamentul consumatorilor explorând momentele pivotale care apar de-a lungul procesului decizional. Cu echipe în 56 de piețe, expertiza Geometry acoperă servicii de retail clasic, eCommerce, experiental marketing, branding, design și consultanță. Geometry este parte a grupului WPP. www.geometry.com