Bucuresti, 19 ianuarie 2012 – Novensys creste si isi consolideaza pozitia pe pietele tinta, dintre care cea mai importanta pentru 2012 este zona de solutii software pentru administrarea afacerilor Microsoft Dynamics. Acest lucru se va face prin preluarea, incepand cu luna ianuarie, a diviziei Dynamics detinuta de compania Ager Solutions.
Preluarea a venit ca o consecinta a cresterii cererilor venite din piata pentru solutiile de tip Microsoft Dynamics precum si a urmarii investitiilor facute in ultimul an in directia resurselor umane.
“ Beneficiind de experienta Novensys, produsele si serviciile noastre vor evolua, dar valorile pe care le impartasim raman aceleasi. Cu dorinta permanenta de satisfacere a nevoilor clientilor nostri, vom continua sa facem lucrurile sa se intample, fie ca este vorba despre cele mai mari si dinamice afaceri din Romania sau de companii cu planuri ambitioase, la inceput de drum. Solutiile de calitate oferite cu promptitudine clientilor nostri reprezinta esenta culturii Novensys. Extindem azi echipa Microsoft Dynamics proprie ca urmare a unei decizii strategice de crestere a capabilitatilor noastre de livrare a proiectelor, in zona sistemelor de gestiune a afacerii” – a declarat Cezar Golumbeanu, CEO & President of the Board.
in urma tranzactiei, echipa Microsoft Dynamics NAV din cadrul AGER Solutions isi va continua activitatea sub brandul Novensys si impreuna cu echipa Dynamics actuala a Novensys, aceasta devenind lider pe piata de solutii Microsoft Dynamics.
Prin unirea si integrarea celor doua echipe, Novensys isi intareste pozitia de furnizor pentru suita de solutii destinate gestiunii afacerii Microsoft Dynamics: va avea cea mai extinsa si consolidata echipa dedicata, va gestiona peste 200 de clienti de NAV si va atinge o cota de piata de peste 50%.
Cu o experienta de peste 15 ani, AGER Solutions si-a concentrat activitatea in dezvoltarea si implementarea celor mai performante solutii software pentru administrarea afacerilor. Solutiile oferite se adreseaza companiilor mici si medii, companiilor in crestere, precum si filialelor marilor companii – fie ele autohtone sau multinationale.
Cristina Dima, Corporate PR Manager