Odată cu schimbarea obiceiurilor de consum, accentuate și de pandemia actuală, comerțul online a avut numai de câştigat, bucurandu-se de o creștere de 40%. Ce înseamnă asta? Presiune pe centrele de logistică, companiile de transport/curierat, lanțurile de aprovizionare, producători și nu numai. Iar creșterea cererii aduce cu sine, pe lângă o atentă planificare în producție, o și mai mare atenție acordată depozitului. În plină criză de sănătate, prea puține companii și-au permis să viseze la extinderea spaţiilor de producție și depozitare, motiv pentru care au trebuit să își optimizeze suprafeţele de lucru existente, flota de utilaje intralogistică, precum și procedurile de lucru.
Într-o economie fluctuantă, în care predicțiile financiare sunt greu de făcut, tot ce-și dorește o astfel de afacere este să facă faţă valului nou de comenzi cu resursele umane și materiale de care dispune deja, în același timp fiind competitivă și eficientă. Iar asta implică și utilajele de intralogistică, mai ales când „automatizarea” este dezideratul suprem. Manipularea de mărfuri în toate depozitele din România este realizată cu stivuitoare cu furci frontale, electrice, diesel sau GPL, transpaleţi cu ridicare la mică sau mare înălțime, echipamente de remorcare și remorci. În timp, însă, costul de întreținere al acestora ajunge să-l depășească pe cel de achiziție.
De peste 100 ani, STILL inovează continuu și produce cele mai moderne sisteme de logistică internă. Unul dintre obiectivele producătorului este acela de a-și creşte acoperirea teritorială a pieţii serviciilor cu 10% în fiecare an. Ȋn România, asigură servicii specializate de reparații și întreținere cu ajutorul tehnicienilor bine instruiți, care pot să reacționeze rapid solicitărilor clienților. La urma urmei, dincolo de latura tehnică a service-ului, este vorba de oameni.
Nu ştim dacă STILL a inventat conceptul Full Service, însă acesta are ca fundament oferirea de pachete complete de service. Avantajul principal al acestora este costul fix lunar, ușor de bugetat. În plus, clienții au siguranța că reparațiile și întreținerea se efectuează numai cu piese de schimb originale a căror disponibilitate este garantată pentru cel puțin 12 ani. Tehnicienii STILL au grijă să instruiască regulat personalul la sediul clienților pentru a lucra eficient și sigur. Ceea ce înseamnă că depozitele beneficiază de siguranță maximă și că procedurile de operare decurg fară întreruperi.
- Disponibilitatea pieselor de schimb (livrări zilnice)
- Produse de înaltă calitate fabricate în Germania
- Mașini de service ecologice (emisii scăzute de CO2)
- Tehnicieni service la curent cu toate noutățile
- Experți service cu mai multe calificări
- Specialiști Li-Ion
- Scule, dispozitive și verificatoare de înaltă calitate
- Intervenție promptă
Practic, orice companie care optează pentru pachetele Full Service scapă de grija reparațiilor fiindcă și le asumă integral STILL. În plus, primește servicii complete de la un singur furnizor: STILL Romania. Iar un singur contract înseamnă o singură factură lunară cu cheltuieli fixe pe care compania și le-a planificat din timp. Adio inspecție tehnică de verificare CNCIR uitată! Practic, niciun detaliu administrativ nu mai cade în sarcina companiei. Ba mai mult decât atât, există și pachetul STILL Plus care asigură integral autovehiculele, oferindu-le protecție completă împotriva accidentelor, erorilor de funcționare, lipsei de apă /ulei / lubrifiant, scurtcircuitului / curentului-tensiunii în exces, defectării echipamentelor de siguranță, focului, fulgerelor, exploziei și furtunii.
STILL în lume
De peste 100 ani STILL oferă soluții personalizate pentru intralogistică în întreagă lume. Cu aproape 9000 angajați, multe ateliere de producție, 14 sucursale în Germania, 20 filiale în străinătate, precum și o rețea mondială de distribuitori și peste 2000 tehnicieni de service, STILL activează cu succes pe plan internaţional, răspunzând cu seriozitate și tehnică inovativă cerințelor întreprinderilor mici, mijlocii și mari.