București – 26 martie 2020 – Burger King România, parte din AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, lansează un nou meniu dedicat întregii familii, disponibil exclusiv la delivery. Noul Meniu Family conține deja faimoasele produse Burger King: 1x Whopper, 1x Big King, 1x Crispy Chicken, 1x XXL Fries, 1x Chilly Cheese Nuggets și 3x Pepsi 0.33 la prețul de 59 de lei.
Indiferent că vorbim de familia în care te-ai născut sau familia pe care ți-ai ales-o – prieteni, colegi de cameră, iubiți sau iubite – mereu există clasica întrebare: “Ce mâncăm azi?” Iar Burger King vine rapid cu soluția, oriunde ai fi, prin aplicațiile de delivery.
În noul context al ultimului an, Burger King și-a adaptat rapid serviciile și a fost alături de fanii săi cu ajutorul partenerilor de food delivery – Glovo, Bolt, FoodPanda, Takeaway.com și Tazz by eMAG – oferind clienților posibilitatea de a savura gustul proaspăt al produselor sale în confortul casei fiecăruia.
„În ciuda provocărilor ultimei perioade, Burger King a reușit să fie în continuare alături de clienții săi și prin serviciile de food delivery. La începutul pandemiei ne-am organizat rapid, am grăbit procesul de includere al acestui serviciu, iar acum ne bucurăm că putem fi aproape de fanii Burger King, indiferent de vreme, vremuri sau conjunctură. Am dezvoltat pentru clienții noștri oferte speciale dedicate acestei perioade, mai ales că lucratul de acasă a devenit o practică deja obișnuită iar majoritatea activităților se desfășoară acum în online. Acest context a dus natural la preocuparea dar și întrebarea zilnică “ce mâncăm azi?”. Noi am identificat această nevoie și am venit, în decursul ultimului an, cu oferte speciale pentru fanii Burger King. Astfel că, noul Meniu Family este încă un motiv prin care Burger King vine mai aproape de nevoile clienților săi”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager al Burger King România.
Burger King România a introdus livrarea prin delivery, în luna martie 2020, la doar trei zile de la închiderea restaurantelor din România. Astfel, fanii Burger King s-au putut bucura încă de la începutul pandemiei de varietatea produselor, în orice moment al zilei, chiar la ei acasa. Momentan, produsele Burger King se pot comanda online prin cinci platforme de delivery sau se pot ridica în sistem takeaway din cele șase restaurante deschise în București.
Despre AmRest
AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.
Despre Burger King
Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.
premium ingredients, signature recipes, and family-friendly dining experiences is what has defined our brand for more than 50 successful years.