Pana la finele lui 2013, vom petrece pana la doua ore pe zi folosind aplicatii pe telefonul mobil

0
912

Expo Media organizeaza, in parteneriat cu Vodafone Romania, cea de-a patra editie a Mobile Advertising Congress, in data de 28 martie 2013, la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, prilej cu care participantii vor afla ultimele noutati de mobile marketing din Romania si din strainatate.

Piata globala a aplicatiilor pentru dispozitive mobile va creste cu 62% in acest an – la 25 miliarde de dolari, potrivit estimarilor recente ale Gartner. Consumatorii vor ajunge sa petreaca pana la 2 ore pe zi folosind aplicatiile de pe telefonul mobil. In acest context, o strategie pertinenta de marketing depinde substantial de componenta de comunicare mobila. Mai mult decat atat, un studiu realizat de  NPD Group subliniaza faptul ca  37% din persoanele care foloseau calculatorul au facut deja trecerea la tablete si telefoane smart, in special pentru a naviga pe Internet si pentru a intra pe retelele sociale. In acest context, o strategie pertinenta de marketing depinde substantial de componenta de comunicare mobila.

In plan local, piata de mobile advertising este in extindere, iar nevoia de servicii inovatoare de publicitate pe telefonul mobil este din ce in ce mai mare. Expo Media, in parteneriat cu Vodafone Romania, vin in intampinarea acestei nevoi prin organizarea celei de-a patra editii a Mobile Advertising Congress 2013, unul dintre cele mai importante evenimente de profil din Europa de Sud-Est.
Conferinta de business, care va avea loc in data de 28 martie 2013, in incinta JW Marriott Grand Hotel si va aduce in prim plan cele mai inovatoare instrumente de promovare de tip “mobile” ale momentului.

Printre speakerii acestei editii se numara experti de renume ai domeniului din plan local si international, precum:
Timotej Gala – Managing Partner EMEA, Httpool Slovenia;
Angus Slater – Chief Marketing Officer at Vodafone Romania;
Alexandru Putineanu – Managing Director, Mobile Works;
Sorin Manea – Telecom Division Manager, Samsung Electronics;
Alexandru Israil – Master Trainer, Guerilla Marketing;
Doina Costache – Head of Multiple Industries, Google Romania;
Horatiu Dimulescu – Manager, Online Content and Mobile Advertising, Vodafone Romania;
Cristi Marinescu – Managing Director, Httpool Romania;
Dan Virtopeanu – Managing Partner, Breeze Mobile;
Alexandru Cernatescu – CEO & Head of Strategy, Infinit Solutions Agency.

Conferinta va fi moderata de Mircea Criveanu, consultant de branding si Managing Partner – Orasul Meu.

“Mobile Advertising Congress aduce in fiecare an la un loc know-how de nisa, inovatie tehnologica si directii strategice valoroase pentru audienta. Feedback-ul pozitiv al audientei ne stimuleaza sa sprijinim si in 2013 aceasta initiativa educativa pentru comunitatea locala de afaceri, si sa aducem in fata participantilor cele mai utile solutii de mobile marketing ale momentului, alaturi de oportunitatea de a cunoaste lideri ai domeniului si a incheia parteneriate de succes. Piata locala de mobile advertising este in ascensiune si ne bucuram sa ne numaram printre pionierii care au promovat acest salt strategic de marketing in Romania” – a comunicat Horatiu Dimulescu, Manager, Online Content and Mobile Advertising, Vodafone Romania.

„Piata locala de mobile marketing este inca tanara comparativ cu Europa de Vest, insa are un potential urias de dezvoltare. Cresterea rapida a vanzarilor de smartphone-uri in Romania genereaza mobile marketing si mobile shopping. Aceste semne ne incurajeaza sa credem ca piata de profil poate creste in urmatorii 3 ani cu 45% si ca smartphone-ul va deveni unul dintre cele mai bune canale de comunicare a brand-urilor cu publicul tinta” – a declarat Sorin Manea, Telecom Division Manager, Samsung Electronics.
„Studiile ne arata faptul ca industria de mobile se dubleaza de la an, iar in unele verticale specifice de piata (cum ar fi: calatorii, media, frumusete, moda etc.) ritmul este chiar mai accelerat. Nu mai incape nicio indoiala ca pentru orice marketer, care vrea sa fie in pas cu ultimele tendinte, acest domeniu este o provocare! A sti unde isi petrece din ce in ce mai mult timp audienta targetata, a monitoriza cu atentie eficienta bugetului de marketing – iata doua imperative pentru toate afacerile conectate la noua realitate a lumii digitale. Prin prezenta la Mobile Advertising Congress, sunt sigura ca participantii vor invata cum sa integreze componenta mobila in mixul de marketing; si dupa cum spunem la Google, intrebarea care arde „De ce conteaza lumea mobila?”, este mai degraba „ Cat de mult conteaza lumea mobila?”. Va invit sa veniti alaturi de mine la o dezbatere despre strategiile de business intr-o lume multi-device!” – a afimat Doina Costache,  Head of Multiple Industries, Google Romania.
“Pe masura ce creste numarul clientilor care acceseaza Internetul de pe telefonul mobil, brandurile locale trebuie sa-si adapteze strategia de comunicare si sa investeasca constant in solutii competitive, customizate pentru audienta.  Mobile Advertising Congress  ofera comunitatii de profil intocmai acest lucru: aduce in atentia marketerilor cele mai noi solutii si directii de promovare, adaptate la piata si brandurile din Romania” – a declarat Madalina Vilau, Managing Director, Expo Media.

Pe langa parteneriatul principal cu Vodafone Romania, Mobile Advertising Congress 2013 se bucura de sprijinul companiei Httpool Romania, in calitate de Strategic Partner, si al Infinit Solutions Agency, in calitate de Supporting Partner. Partenerii media ai acestei editii sunt: Digital IQads, TehnoPol, Contact Center Magazine,  Ad Hugger si Cannes Lions. Mai mult decat atat, participantii se vor bucura de premii pentru interactivitate de la sponsorii Active Life si Tea Forte, de sesiuni demo hi tech, si de multe alte surprize placute.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here