De 50 de ani, brandul Pegas s-a luat la întrecere cu viitorul, a inovat fără să piardă din vedere funcționalitatea și s-a reconstruit în ceva mai bun. Vara aceasta, brandul sărbătorește și își relansează comunicarea sub sloganul Mergi pe feeling.
„De ce Mergi pe feeling? Pentru că am învățat, an de an, de la publicul nostru că cea mai importantă caracteristică a unei biciclete e senzația de libertate pe care o ai atunci când te dai.
Pegas a însemnat pentru mulți dintre noi un simbol al copilăriei. Acel ceva care ne făcea să fim, pe fiecare dintre noi, un fel de rege al străzii. Astăzi, Pegas conține în egală măsură pasiunea pentru biciclete, cea pentru identitate urbană și dorința de a construi un brand puternic românesc.
Mai mult decât de nostalgie, suntem motivați să ducem brandul Pegas mai departe de optimism pentru viitor și inspirație pentru noi soluții de mobilitate. De aceea investim constant în cercetarea și dezvoltarea de noi produse cu design funcțional.
De jumătate de secol, misiunea Pegas a rămas de fapt aceeași: să punem îndrăzneala în mobilitate și să inovăm privind mereu către viitor.
Credem că manifesto Mergi pe feeling surprinde exact ceea ce Pegas reprezintă la momentul actual: libertate de a fi tu, optimism și poftă să-ți trăiești viața așa cum îți dorești.
Pentru noi, e o colaborare fără precedent și un moment care va deschide multe noi posibilități pentru brand.”, ne spune Vlad Stănescu, Brand Manager Pegas.
Doar în ultimul an, Pegas a investit aproape 3 milioane de euro în dezvoltarea de biciclete de ultimă generație, ce vor include modele dedicate tuturor vârstelor: de la copiii de 3 ani, care învață să facă primii pași pe bicicletă, până la modele dedicate adulților sau chiar seniorilor, cu o doză de nostalgie și elemente conceptualizate din trecut. Mai mult decât atât, anul acesta Pegas a investit peste 1 milion de euro într-o linie de îmbrăcăminte dedicată în principal mediului urban, dar care să răspundă pe măsură biciclistului modern, atent la imaginea și confortul său.
Din proiectele și campaniile relevante realizate de Pegas în ultimii ani, amintim campania “2000 de biciclete” din 2021, prin care Organizația Mondială a Sănătății împreuna cu Pegas au dotat asistenți sociali zonali cu biciclete, campania realizată împreună cu Primăria Dragomirești, prin care toți copiii din comună au primit biciclete, evenimentul din 2018 “Tour de Parc”, dedicat celor mici, sau campania “Garanție pe viață”, cu ocazia sărbătorii centenarului României în 2018.
Visul Pegas a început în 1972, cu un cadru de bicicletă construit într-o fabrică de armament, la Zărnești. Designul era inspirat de muscle bike-urile americane și britanice, care la rândul lor imitau stilul unei motociclete chopper.
Silueta Pegasului, cu șa lungă și coarne distinctive, avea să devină pentru mii de copii din România comunistă definiția cuvântului “bicicletă”. După ’89 Pegas a dispărut pentru ca, 20 de ani mai târziu, un proiect independent să readucă acasă unul dintre cele mai iubite branduri românești.